Patetiska fortkörare

Status
Ej öppen för fler svar.

Får nog bli det...

Har dock inga kokosnötter hemma:( Vad kan jag ersätta det med?:confused:
Testa småfåglar istället, de har ungefär samma smak. Bofinkar smakar ganska bra och de är lätta att fånga.
För att få rätt antal fåglar tar du antalet kokosnötter man brukar ha upphöjt till 10. Brukar du ha 15 kokosnötter (vilket är lagom) ska du alltså ersätta det med drygt en halv biljon bofinkar.

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vad ska bratsen göra nu

Sverige hotas av champagnebrist "plockat från blockets nyheter" dem kommer löpa amok :huvet

Äh, Bara att blanda vitt vin med lite sockerdricka:rolleyes:
Testa småfåglar istället, de har ungefär samma smak. Bofinkar smakar ganska bra och de är lätta att fånga.
För att få rätt antal fåglar tar du antalet kokosnötter man brukar ha upphöjt till 10. Brukar du ha 15 kokosnötter (vilket är lagom) ska du alltså ersätta det med drygt en halv biljon bofinkar.

Såååådääär...

Ska det se ut såhär?:confused:

Bifogat

• deg.jpg
    deg.jpg
    52.5 KB · Visningar: 50
Äh, Bara att blanda vitt vin med lite sockerdricka:rolleyes:

Såååådääär...

Ska det se ut såhär?:confused:
Det ser helt okej ut för att vara av en nybörjare.:tummenupp
Men hur fick du ner en halv biljon bofinkar i den där byttan?
Är det perspektivet som gör att den ser mindre ut än vad den är?

Det ser helt okej ut för att vara av en nybörjare.:tummenupp
Men hur fick du ner en halv biljon bofinkar i den där byttan?
Är det perspektivet som gör att den ser mindre ut än vad den är?

Va bra att det ska se ut så.. För det smakade riktigt gott..

Det var enkelt. Först körde jag dom i matberedaren i femtioelva timmar , sen kokade jag dom i mitt jätte badkar, Sen körde jag dom i matberedaren i en kvart, sedan använde jag min ihopfällbara tryckpress som jag hade i bakfickan...
Är det så du gjort när du använt bofink också? :confused:

Stannar man inte blir man inte av med kortet/böter.
Så nej man är inte "rökt", det valet gör man själv.

din lilla jävel va fan tror du att du är om du vill ta det här med nån av oss så kom förbi hemma hos mig jag bor på kristallvägen 103 i solberga (hägersten) 2 trappor upp asplund på dörren kom då din lilla sopa!!!!!

din lilla jävel va fan tror du att du är om du vill ta det här med nån av oss så kom förbi hemma hos mig jag bor på kristallvägen 103 i solberga (hägersten) 2 trappor upp asplund på dörren kom då din lilla sopa!!!!!

Vem pratar du med :va.

Skumpa är gott, speciellt körandes 130 km fucking in the hours förby a dagis with mycket skolchildren.

Sviestad suger inte. Och har aldrig gjort.

Detta är ju ett forum men det finns liksom inget att prata om vad gäller ditt inlägg, ingen direkt undran eller oklarhet. Det enda du gör är att gnälla och redan där sätts nivån på tråden och det enda som kan komma ur det hela är att folk som jag stör mig på dig och det blir en onödig stämning.

Eftersom det inte är första gången du säger korkade saker trots din korta tid här på SH så ropar folk på pappa då han har befogenhet att ta bort dig :tummenupp.

Underbart, Fantastiskt, Makalöst, Genomtänkt Svar till ett för övrigt förbannat dumt inlägg och makaroner skall tillredas i ättika och majonäs, men det är bara min favvoställning så att säga :D

Sviestad, ditt konto är suspekt. Du skriver inte som en tjej. Du låter alldeles för manlig. Förövrigt, verkar allt annat med ditt konto likt ett nystartat, på grund av att ditt andra konto är raderat/bannat redan för dåligt uppförande.

Du är nu bannad igen, du kan PM:a eller emaila mig om vem du är.

Tråden är oxå stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...