Patetiska fortkörare

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag fick fortkörningsböter när jag körde för fort över dagiset med min montertruck. Jävla poliser, jag körde ju bara dryga 100 km/h.
Ska man grilla makaronerna råa eller stekta?

Jag hade en jävligt dålig dag på jobbet och det blev inte ett dugg bättre när jag åkte hem och såg en av våra med en SH-tröja körde på slangen hur coolt som helst, Vilket jag inte kan :avis

:yoparty

Jag fick fortkörningsböter när jag körde för fort över dagiset med min montertruck. Jävla poliser, jag körde ju bara dryga 100 km/h.

Jag brukar grilla dom efter en stund i min MiCroWaVeOVEN, Gärna med en Tesked i..

Last edited:
Föredrar ketchup faktiskt... Slotts var nr.1, men det verkar som det försvunnit från affärshyllorna. Numera är det felix som gäller. Tycker Heinz har för mycket ättika i sin, eller vad tycker ni?

Jag hade en jävligt dålig dag på jobbet och det blev inte ett dugg bättre när jag åkte hem och såg en av våra med en SH-tröja uppförde sig som ett riktigt svin i trafiken.

Prova med en filt, en bok å en kopp choklad ;)

Han med SH-tröjan kanske hade haft en värre dag?

Du vet.. agression smittar....

Marinera makaronerna i 2 timmar om dom är stekta, annars måste dom ligga över natten och använd riktig kolgrill!

Jag förvånar mig över alla på detta forum som snyftar över att dom torskat kortet när dom gasat skiten förbi dagis och skolor.
Många av snyftarna som torskat på landsväg söker sympati på forumet och vill få det dom gjort som nåt naturligt och att lagens långa arm vill bara jävlas, samma personer gnäller gärna hejdlöst på forumet på sportbilarna och deras framfart..
Varför bara inte inse fakta att ni struntat i alla gällande trafikregler och får betala för det ni gjort..
Sluta gnälla på lagen, och sluta skicka in frågor om vad som händer om man kör utan kort.
Ni är rökta och får betala för det som alla andra trafikanter.

Jag förvånar mig över alla på detta forum som gnäller över att andra gnäller när det även gör det själv.

Många av snyftarna som gnäller på SH söker sympati på forumet och vill få det dom gjort som nåt naturligt, samma personer gnäller gärna hejdlöst på forumet på de andra som gnäller och deras framfart..
Varför bara inte inse fakta att du läser det du vill och skiter i resten.
Sluta gnälla på forumet, och sluta skicka in frågor om varför folk gnäller.
Ni är rökta och får betala för det som alla andra gnällkärringar.

:rolleyes:

Last edited:

Grilla makaronerna kokta, dom blir bäst så.
Vad jag vill med denna tråd är varför vi gnäller så fort vi torskar när vi bryter mot lagen.

Jag hade också en dålig dag på job...på stan..

Och inte gjorde det bättre när jag var påväg hem, KOM EN GALNING UTAN HJÄLM PÅ EN TVHÅHJEWLING, BRÄNDE FÖRBI MEJ. FAN VA ARG JAG BLEV:mad:

Bifogat

• robbin.JPG
    robbin.JPG
    94.4 KB · Visningar: 95
Personligen föredrar jag mina makaroner inlagda och rökta, gärna med lite yoghurtgodis och kaffebönor till.

ja.. nu blev ja hungrig.. svin!!

Ja ska starta en tråd om att man inte får snacka mat på SH...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma