Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
xx skrev:Är det försent att efteranmäla sig tro![]()
I så fall vill vi komma 2st super goa singlar....![]()
Blev lite annat igår som kom i vägen![]()
Snälla låt oss komma![]()
Kamikaze kid skrev:Halloj...
Skulle bara kolla så du fick pengar från mig!
Funkade det?
TomK skrev:Inga problem. Jag har fått in slantar för oss 6st som var först anmälda.
Ska vi ha lite förfest och åka gemensamt ut till Crossroads ? Vore väl inte
helt fel...
Kamikaze kid skrev:Bra ide.....
Vi är på...
Var och när?
TomK skrev:Det blir en singelfest för 30+ som det så fint heter, på Crossroads (f.d. Hallmans vid Börjetull) lördagen den 22/11, kl 18:30. Buffé och öl/vin till en kostnad av 260:- och sedan blir det dans till discomusik från 60- och 70-talet. Det är nu anmält så många tjejer att det går 3-4 per kille, så jag har blivit ombedd att ta med mig några goa gossar (30 är inget absolut krav, 28-29 går nog det med).
Polaren som är min kontaktperson, skulle lämna besked till festfixaren på måndag och lägger då ut pengarna. Så intresseanmälan snarast till mig via PM eller telefon (jag är dock på kryssning och sedan bowling fram till lördag natt, så PM är säkrast)
/Tom![]()
Låter kul..TomK skrev:Kanske hemma hos mig ? Om jag hunnit röja undan tills dess - lite mycket skrot framme just nu efter allt mekandeSka hämta en ny stor sängmöbel på torsdag också, men den hinner jag nog skruva ihop till dess och få undan (här slår man på stort ifall det blir något ser du
)
.Hör av dig om var o när, om det blir hos dig.Hur dax börjar det på Crossroads??TomK skrev:Kanske hemma hos mig ? Om jag hunnit röja undan tills dess - lite mycket skrot framme just nu efter allt mekandeSka hämta en ny stor sängmöbel på torsdag också, men den hinner jag nog skruva ihop till dess och få undan (här slår man på stort ifall det blir något ser du
)
Kamikaze kid skrev:Ahaaaa...Så det ska plockas hem brudar!!!![]()
![]()
Bra att förbereda ordentligt!
Locktitar du skruvarna på sängen?
Gnek ljud är oftast irriterande!
Hemma hos dig funkar bara man får en beskrivning när och var!
TomK skrev:Blå Locktite har jag liggandes, det ska nog lira...
Jo, vi kan förfesta lite hemma hos mig. Johannesbäcksgatan 34B, 1,5tr. Ska vi säga 16-tiden ungefär ? Det börjar på Crossroads vid 18:30.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |