Passera chey med hund?

B.
Det är inte bara en gång man varit på väg till skogs stirrandes på en kvinna. :crash

B, men osäker på om "för kort" är genomförbart.

Det beror väl lite på hur man ser det.
I princip kan en kjol inte vara för kort (Givetvis beror det då lite på vem som bär den)
Om man dock tittar på det trafiksäkra perspektivet så kan dock korta kjolar vara negativa.
Egentligen är alla på något sätt avslöjande kläder negativa då dom resulterar i problem med uppmärksamheten om man samtidigt ska köra motorcykel i tät trafik.

Det beror väl lite på hur man ser det.
I princip kan en kjol inte vara för kort (Givetvis beror det då lite på vem som bär den)
Om man dock tittar på det trafiksäkra perspektivet så kan dock korta kjolar vara negativa.
Egentligen är alla på något sätt avslöjande kläder negativa då dom resulterar i problem med uppmärksamheten om man samtidigt ska köra motorcykel i tät trafik.
Negativa kjolar, det vore något, bara dom inte täcker bysten.

Jag förespråkar att man alltid tar med sig en hojkamrat, får man in någon hundchey på sin radar så gör man tecken åt sin kamrat att bomba på förbi hundcheyen och sedan kommer du glidandes lugnt och stannar vid hundcheyen och frågar hur det gick och om hunden mår bra, sedan fördömer du den andra hojåkarens "extrema beteende" och du är då redan på andra bas :fakta

Bedömm sannolikhet för olycka.
model-in-tweed-skirt.jpg

Bedömm sannolikhet för olycka.
model-in-tweed-skirt.jpg

100%.

Sannolikt händelseförlopp:
Föraren tittar på cheyen. Drabbas av överlevnadsinstinkt nummer 1. Styr dit han tittar. Kör över hunden men lyckas väja för cheyen eftersom han väcks ur sin cheylåsning när han hör klafset. Cheyen blir arg över att hunden är död. Cheyen syr en ny pälsmössa. Föraren får inte :ligga.

En av mina morbröder körde upp på en refug när han råkade kolla in en tjej lite för länge när han körde hoj. Hojen blev totalsabbad. Själv bröt han armen och tre revben. Tror inte att det gjort någon som helst skillnad om hon haft hund, för att vara helt ärlig.

tedrickande??? :va är det samma som :fika? :yoparty

-Alltså kanske är jag lite gammal (vid sidan att vara en efterbliven, förutom import) men i Stockholm kan/kunde cheyen "bjuda in för te" då det "är dags". (kan inte nämna ordet 8orr@ här pga nitiska moderatörer som eventuellt kunde fundera en karriär på ett annat forum än SH :lol )

-men kanske är kodordet nu, vid app-tiden, blivit bytt??
(..och fan jag som tackat nej för invites för fika ett antal gånger!!) :huvet

-Alltså kanske är jag lite gammal (vid sidan att vara en efterbliven, förutom import) men i Stockholm kan/kunde cheyen "bjuda in för te" då det "är dags". (kan inte nämna ordet 8orr@ här pga nitiska moderatörer som eventuellt kunde fundera en karriär på ett annat forum än SH :lol )

-men kanske är kodordet nu, vid app-tiden, blivit bytt??
(..och fan jag som tackat nej för invites för fika ett antal gånger!!) :huvet

Och det säger du nu... Om du bara visste hur många gånger jag har blivit hembjuden på "en kopp te" och sedan frågat efter vilka tesorter cheyen har när vi väl kom hem. Nu förstår jag varför de såg så förvirrade ut när de till slut tog fram tekannan... :huvet

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph