Passar på med en modefikation!

Erik_Johansson

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
Husaberg 650 -02
Jag var ute i garaget och mekade med mc:n. ska byta kolv för den som jag har har gått 1000mil så tänkte jag skulle byta den innnan den skär, men sen när jag igår fick bort topplocket märkte jag till min förvåning att kolven var rundad upptill vilket medför att ajg beställt fel kolv och får skicka tillbaka den å beställa en ny. iofs så är den nya 400kr billigare men jag kommer ju inte kunna köra på ett tag.

Nu till modefikationen, för när jag satt där och var förbannad fick jag syn på lysena fram å kom å tänka på om man inte kunde byta parkeringsljusen till något häftigare, sagt och gjort, jag åkte ner till stan å köpte 2 blåa dioder sen satte jag på dem på hojen och så här blev resultatet:

Bifogat

• IMGP1992.JPG
    IMGP1992.JPG
    31 KB · Visningar: 193
Hmmmm.. Har inte polisen några invändningar om detta. Ser lite för blått ut för att det skall godkänna detta :va ????

Rasorblade skrev:
Hmmmm.. Har inte polisen några invändningar om detta. Ser lite för blått ut för att det skall godkänna detta :va ????

Detta är outlaw. =)

mito_4_ever skrev:
Vem har sagt att man måste följa lagen hela tiden då? de lär ju inte ta mitt körfkort för det. :)

det är sant! ;) men släng på framkåpan å ta en ny bild så man får en bättre uppfattning! verkar ju bli bra iaf :tummenupp

Najde skrev:
blått är så uttjatat... kul att du moddar iaf :tummenupp

jo ja vet. men jag har sådana falska xenon i nu med så det hade inte varit snyggt med någon annnan färg.

Ja ska gärna sätta på fram kåpan men min upphängning av hojen förhindrar det, som ni ser på bilden.

Bifogat

• IMGP1994.JPG
    IMGP1994.JPG
    95.8 KB · Visningar: 113
Last edited:
mito_4_ever skrev:
Vem har sagt att man måste följa lagen hela tiden då? de lär ju inte ta mitt körfkort för det. :)

Nej det är sant, Inga blinkers på min hoj är lagliga och bakblinkerserna är inbyggda i baklyset, och dom har inte stannat mig än så länge.

freddexwing skrev:
Activating ironi-mode [DONE]
Blått på en ducce?
Deactivating ironi-mode [DONE]

Tack för att du kallar den ducce. det glädjer mig :rofl
Jag tycker personligen motorn är på tok för liten för det :P

PS. Jag tycker jag rött ligger i bra kontrast till blått ;)

Last edited:
Back