passar låset??

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
Hejsan,jag är ny på forumet här,för en natt sen försökte nån sno min R1:a.Den va parkerad i en varmgarage bakom min bil,så de knäckte rattlåset och tanklocket o repa min bil när de drog ut den,som tur blev de skrämda av min granne o stack o lämnade bågen liggande på marken med spräckt kåpa,bucklad tank och min nya akrapovic system duktigt repat.Men tur i uturen hade jag ingen försäkring på bågen om de hade tagit den skulle jag skjutit mig.O nu till frågan eftersom jag har ingen försäkring undrar jag hur ska jag göra med låsen måste jag köra nya eller det går begagnad?Passar nåt från de äldre r1orna?Tacksam för svar

Om du inte har nån stöldförsäkring borde du lägga pengarna på den fetaste kedjan o lås typ Abus för 3000 kr. Kanske går det tom att kedja fast den i nåt i garaget.

jag hade skivlås men den hjälpte inte,men på måndag köper jag nån fet lås,men hur ska jag göra med tändningslåset den är förstörd o rattlåset är knäckt,de jag undrade hur ska jag byta ut rattlåset passar den från nån äldre r1a,kanske jag hittar på skroten :confused:

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back