passar denna verkligen

begmc2_stor050512.jpg

PAJSEN skrev:
2323343 tackar men jag fattar inte var den lilla skruven nere
till höger på din bild ska fästas. saknas det något på min bild från
blocket eller :3freak
Du har rätt, något är mysko, antar att du bara har en skruv (i mittlinjen) som håller tanken i framkant original?

Bifogat

• 3airbox%20bracket%202.jpg
    3airbox%20bracket%202.jpg
    135.9 KB · Visningar: 48
Ozzian skrev:
2323350 Du har rätt, något är mysko, antar att du bara har en skruv (i mittlinjen) som håller tanken i framkant original?

ja precis den ser ut som din och har två hål

men min hoj har bara ett hål som du sa (i mittlinjen)

FATTAR INGENTING NU :huvet :huvet

luci-guard skrev:

TACKAR TACKAR sån måsta jag ha
någon som vet var kanske

ska fötterna verkligen stå på ramen skänns inte riktigt bra
men e det så, så e det väll så :3freak

PAJSEN skrev:
2323495 ska fötterna verkligen stå på ramen skänns inte riktigt bra men e det så, så e det väll så :3freak
Jag håller med, men tittar man på bilden så sitter ju "klumpen" fästad i högerkant, typ som i ett öra som på "luci-guard"s bild, förstår inte heller vad som hindrar dämparen från att slå in i tanken?

Har tyvärr inte hittat någon bättre bild på det fästet, men ett verkar dock vara säkert, den dämparen passar 02-03 (99-03 om man ska tro Öhlins), det är kanske möjligt att det fästet saknas den i annonsen, isf kan du ju pruta och beställa ett nytt från Öhlins :tummenupp

Ozzian skrev:
2323678 Jag håller med, men tittar man på bilden så sitter ju "klumpen" fästad i högerkant, typ som i ett öra som på "luci-guard"s bild, förstår inte heller vad som hindrar dämparen från att slå in i tanken?

Har tyvärr inte hittat någon bättre bild på det fästet, men ett verkar dock vara säkert, den dämparen passar 02-03 (99-03 om man ska tro Öhlins), det är kanske möjligt att det fästet saknas den i annonsen, isf kan du ju pruta och beställa ett nytt från Öhlins :tummenupp

Jag har redan köpt den och alla säger att den passar men jag e :huvet alltid orolig för min hoj..

ozzi skulle du villja titta på din om du har två "fötter" undertill på fästet och om dom "står på ramen" ,fästet närmast din tank på din bild.på blocketbilden ser du bara ena "foten" Nu vet jag att iallafall att jag saknar ett fäste den lilla under tanken.

tackar för svar!!! :)

PAJSEN skrev:
2323852 Jag har redan köpt den och alla säger att den passar men jag e :huvet alltid orolig för min hoj..

ozzi skulle du villja titta på din om du har två "fötter" undertill på fästet och om dom "står på ramen" ,fästet närmast din tank på din bild.på blocketbilden ser du bara ena "foten" Nu vet jag att iallafall att jag saknar ett fäste den lilla under tanken.

tackar för svar!!! :)
Ledsen men jag har en 05a och det ser inte alls likadant ut :(

Svarvern skrev:
2324010 Är du ledsen för att du har en 05a? Jag har också en 05a och jag är inte ett dugg ledsen :)
Såklart att jag hellre haft en 02a....... INTE! :D
Jag var "ledsen" över att PAJSEN fått intrycket att jag själv hade en 02a med Öhlinare, vilket jag ju inte har, för 05an har en skaplig dämpare originalmonterat, hehe.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg