Spiido
Medlem
Fan om jag NÅN gång, alltså bara en ENDA gång, lyckades lura upp frugan på bönpallen, men nää 
Åå liika glaa va ja föö dee

Åå liika glaa va ja föö dee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan tänka mig att köra utan skydd om jag säkert vet att hon inte "åker" med nån annan än mig. Är det nån som bara "åker" med en eller ett par gånger så kör jag alltid med skydd.
Skål på er![]()
Där kom den...![]()
Japp. Upplägg för smash från första inlägg och inte en antydan på 20 inlägg. Vad är det för fel på dagens ungdom?
EDIT: Samma "fru" sen slutet av -94, två barn, för mycket jobb mm. Inte direkt så man "åker" sig trött om man säger så....
Har en vän som vill hänga med och jag har en extra hjälm, handskar, möjligtvis en jacka men byxer, skor har jag inget att låna ut.
Förstår ju också att de inte har pengar att lägga på skydd för en tur, men vi vet ju alla riskerna och att olyckan kan hända när fan som helst.
Vad hade ni gjort?
Klart hon skall få prova åka.
Skall hon börja åka regelbundet så är det alla skydd som gäller![]()
Håller med. Man måste väl kunna ta en lugn tur på fina vägar utan att passageraren är klädd för värsta tänkbara scenario?
Håller med. Man måste väl kunna ta en lugn tur på fina vägar utan att passageraren är klädd för värsta tänkbara scenario?
Med mina förfäder från Skottland, Finland, Skåne med bara en gnutta Jämte (Jämtland var Norskt) så är det väl bara naturligt att alla tankar på att hyra något slag av fordon i Thailand försvann på resan mellan flygplatsen och hotellet.Ta med henne till Thailand och hyr en skoter - då försvinner svenskens säkerhetstänk direkt
Ta med henne till Thailand och hyr en skoter - då försvinner svenskens säkerhetstänk direkt
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten