Passa er för vattenkrig!

:va

Skeptisk som jag alltid är så tycker jag det ser fejkat ut. Ser inte ut som killen kastar något och sen är det väl näst intill omöjligt att kasta fast en sax på något?! ..

Påminner om några idioter i skolan som roade sig med att kasta dartpilar på varann, bland massa elever :kocko Tur att dom bara träffade varandra :hihi

Han är nog lite chockad.... "i have to go to the fucking hospital, it's a fucking scissors sticking out of my arm" Inte en tanke på att dra ut den eller ens säga aj :tummenupp

han håller ju saxen i hande det ser ni väl, att han kastar den är säkert, sen om han drar den i golvet eller iarmen på han vet jag inte, men det ser ut som om den är i armen och man hör hur den dunsar till i armen typ...

hmm? ser skummt ut. oxå lite kritisk till denna. ok att man blir chockad men ändå sådär lugn? :va

edit: iofs tar det ett tag för blod att komma ut, men där är ju ingenting?
+ att varför skulle killen hålla i en sax om han satt & spelade? :confused:

Last edited:
En gång i moppefucko-åldern höll jag och en polare på att mecka, han hade snott min favoritskruvmejsel, och blev aldrig klar med den, så jag kastade lite småmuttrar och gruskorn på honom, bara för att jäklas lite.

Till slut lessnar han och kastar iväg mejseln, lite halvhögt, stenhårt mot väggen bakom mig, och jag mitt megapucko sträcker upp handen och ska fånga den (jag missupfattar och tror att han kastar löst), vilket slutar med att jag hade en rätt grov mejsel hängandes ur min handflata, vad den satt fast i vete gudarna, men det gick trögt att dra ut den IAF...

Handen var svullen och stel rätt länge, men jag fick inga bestående men.
Killen som kastade fick nog värre men, jag tror alldrig att han har kastat något mot någon efter det.

jag känner en lirare som fick en sax så i ryggen av sin bror under ett bråk. så jag tvivlar inte en sek på att det är äkta :)

när jag och min bror var små, så sprang vi längs med syrén-häcken på vår tomt. Min bror skulle skoja lite med mig så han puttade in mig i den nyklippta häcken vilket resulterade i att jag fastnade där med en gren genom armen och kom inte loss :död .

morlock skrev:
:va

Skeptisk som jag alltid är så tycker jag det ser fejkat ut. Ser inte ut som killen kastar något och sen är det väl näst intill omöjligt att kasta fast en sax på något?! ..

:va Precis som det är en lyckoträff att du kom till, din mamma o pappa hade tur eller så va det du som hade tur :D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt