Partyyyyy

Meeenn. Nu är ju 6 snygga brudar och 4 bra polare bokade. Men nästa helg e ju lönehelg. Hmm. Jag ska fundera på detta..:tummenupp

Meeenn. Nu är ju 6 snygga brudar och 4 bra polare bokade. Men nästa helg e ju lönehelg. Hmm. Jag ska fundera på detta..:tummenupp

Luuuuugn nu ! Dom måste ju vara party sugna mer än en helg ;) du kan ju ha lite uppvärmningsfest denna helgen och ösa 100% en annan helg :banana

Jag kör fullt ut på Lördag iaf. E man sugen på att komma så göra man det. Mycket möjligt att jag är givmild nästa helg med om nu fler kan komma då. Men det märker vi ;)

Det går säkert att fixa nån sovplats men kanske inte allt för många. Och bara för att göra det väldigt klart: Bara Emil och snygga tjejer i hans dubbelsäng :tummenupp

Står 70 flak i källaren nu som måste dricka upp. Men eftersom intresset verkar svagt så lägger jag fram förslaget att vi flyttar fram det å att jag säger till lite mer i tid. Så styr vi upp det hela bättre? Kan fixa lite sovplatser och sånt..?:tummenupp

tippar på att det e nog blir bättre uppslutning om du sätter en ny dag i lite bättre tid så folk kan planers litta:yoparty:yoparty

Ja kommer gärna så länge de inte e nästa helg:banana:banana:banana

Står 70 flak i källaren nu som måste dricka upp. Men eftersom intresset verkar svagt så lägger jag fram förslaget att vi flyttar fram det å att jag säger till lite mer i tid. Så styr vi upp det hela bättre? Kan fixa lite sovplatser och sånt..?:tummenupp

Ta gärna en jämn vecka:tummenupp

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back