Partyyyyy

Meeenn. Nu är ju 6 snygga brudar och 4 bra polare bokade. Men nästa helg e ju lönehelg. Hmm. Jag ska fundera på detta..:tummenupp

Meeenn. Nu är ju 6 snygga brudar och 4 bra polare bokade. Men nästa helg e ju lönehelg. Hmm. Jag ska fundera på detta..:tummenupp

Luuuuugn nu ! Dom måste ju vara party sugna mer än en helg ;) du kan ju ha lite uppvärmningsfest denna helgen och ösa 100% en annan helg :banana

Jag kör fullt ut på Lördag iaf. E man sugen på att komma så göra man det. Mycket möjligt att jag är givmild nästa helg med om nu fler kan komma då. Men det märker vi ;)

Det går säkert att fixa nån sovplats men kanske inte allt för många. Och bara för att göra det väldigt klart: Bara Emil och snygga tjejer i hans dubbelsäng :tummenupp

Står 70 flak i källaren nu som måste dricka upp. Men eftersom intresset verkar svagt så lägger jag fram förslaget att vi flyttar fram det å att jag säger till lite mer i tid. Så styr vi upp det hela bättre? Kan fixa lite sovplatser och sånt..?:tummenupp

tippar på att det e nog blir bättre uppslutning om du sätter en ny dag i lite bättre tid så folk kan planers litta:yoparty:yoparty

Ja kommer gärna så länge de inte e nästa helg:banana:banana:banana

Står 70 flak i källaren nu som måste dricka upp. Men eftersom intresset verkar svagt så lägger jag fram förslaget att vi flyttar fram det å att jag säger till lite mer i tid. Så styr vi upp det hela bättre? Kan fixa lite sovplatser och sånt..?:tummenupp

Ta gärna en jämn vecka:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...