Partytråden!

Ahh just de är de SuperBowl tid snart ja. Dessvärre har ja bytt till mig ett beredskaps tillfälle på måndagen (4/2) så de skiter sig. Kanske kommer bort för lite socialt umgänge så får man se hur länge man stannar. :hihi

Nästa 'fest' hos mig blir Super Bowl party, natten 3 feb, en söndag :)

Jävla skit att jag bor i Halmstad då.

Letar som en galning efter någonstans att se matchen för jag kommer förmodligen inte ha några tv-kanaler eftersom jag kommer bo i en tillfällig lgh :huvet

Jag har ett gästrum om du är ledig på måndagen

Ska spana in schemat. Trodde jag skulle börja med Engelska 1-30 men efter mail till kansliet visade det sej att jag ska börja med Allmän Språkvetenskap :huvet

Nu har jag inga böcker till första kursen :död

Nåja jag har ju flera dagar på mej att leta upp dom, beställa och få hemskickat.

Har även skrivit till Halmstad Eagles för jag tänkte att dom om några borde veta om det sänds nånstans. Så jag kanske kan se det därnere också.

Jaha gött folk, börjar det inte vankas fest snart? Inte bara hojtarmen som spökar när solen kommer fram..:fyllisar

Lördag 20/4 hade vart fint :) :7peta

Edit: Det var ju bara ett svart får som klickat gilla på stinsens inlägg.. hehehe
känns som en ktm-tråd! :rock

Last edited:
sk man verkligen vänta mer än en månad till de blir nån SH sammankomst ? Låter som man får klämma in nått mellan i så fall... fick blodad tand efter mitt besök hos K-man i helgen som gick. Tyvärr hade ja beredskap så kunde inte ge mig på Alkoholen. :hihi

sk man verkligen vänta mer än en månad till de blir nån SH sammankomst ? Låter som man får klämma in nått mellan i så fall... fick blodad tand efter mitt besök hos K-man i helgen som gick. Tyvärr hade ja beredskap så kunde inte ge mig på Alkoholen. :hihi

8½ dagar? Du ska inte smyga på whiskeyn redan!

Vet inte riktigt, är ledig men kan ev bli en resa nånstans just den helgen. Får återkomma om ett par dagar men vore rackarns kul!

Frågan är då VART vi ska hålla till och krävs de nått tema eller de är bara heavy binge drinking ? :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman