CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
JA! Jag är en sur o tvär en jävel som menar allt jag skriver på 100% allvar och skojar aldrig om nåt! Jag är totalt humorbefriad och måste smörja in mig med Nivea varannan timme, så torr är jag... Fråga folk som känner mig, dom kan intyga det.Tsunami skrev:Oj någon har nog vaknat på fel sida idag!
Är du alltid lika sur och purken?
Tsunami skrev:Och på allvar vem fan kommer med sura komentarer!?
Har aldrig träffat dig (antar jag) men du kanske skulle ta och se över din atityd!
Du framstår som djävligt otrevlig på detta forum!
Eftersom jag är en sur o tvär en jävel som menar allt jag skriver till 100% kan mina kommentarer inte bli annat än sura. Eller? Välkommen till internet, missförståndens media. Nästa gång du läser ett av mina inlägg, fråga dig själv. Är dåren ironisk? Finns det nån smiley med i inlägget som kan vara tecken på ironi? Kan bristen på smilies vara ett tecken på ironi?
Ironi funkar bra mellan folk som känner varandra, men kan ofta misstolkas när man inte gör det.
Jag tycker inte att jag är sur, du tycker inte att du är sur. Då är vi nog inte sura.

Nu livar vi upp tråden en aning, det är faktiskt ett partaj på gång, varesig jag är välkommen eller ej. Rocka på!