Party på G?! Officiella Partytråden!

Skrutten skrev:
Yarrrrrrrrrrrrrrrrrrrriba! :banana

För att skoja till det lite så kör vi mexikanskt tema på lördag.

Heta såser, tequila, sombrero och allt annat som känns rätt i sammanhanget.

Ta med en bit kött och det du vill dricka under kvällen så fixar jag tilltugg. (daggmaskarna till tequilan kan jag oxå ordna :lol )

Vi drar väl igång vid 18-snåret. :fyllisar

/Barbsen
Mexikanska attirajler ett måste! :)

Man kanske skulle klä ut sig till en spansk ryttare? :va

Eller en mehchichan...i taxikläder... :va

I'll be there for en stund i alla fall. Kör taxi den natten om det är någon som vill ha hjälp med transport! :tummenupp

Hur fan spökar man ut sig mexikanskt om man inte har en sådan hatt?? :confused:

I filmen Traffic är allt alltid gult när dom är i Mexico men man kan ju inte gå å slänga massa svavelpulver runt omkring sig heller!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Kanske är dags att för mig att dyka upp på nånting är ju för en gångs skull ledig till helgen (än så länge) Men jag har ju ett problem. vet ju typ ingenting om någon här så lite hjälp tack.. Kanske inte ens e välkommen O_o

R6^Putte^ skrev:
Kanske är dags att för mig att dyka upp på nånting är ju för en gångs skull ledig till helgen (än så länge) Men jag har ju ett problem. vet ju typ ingenting om någon här så lite hjälp tack.. Kanske inte ens e välkommen O_o

Du e fett välkommen! :)
Vänner kan man aldrig få för många av va det någon som sa till mig... :pannkyss
Hursom helst så har jag lovat å komma till polarn på lördag å gratta han i kungsbacka, skall va där vid åtta, men jag e väl där typ 1,5h sen drar jag så jag e väl hos dig trasan vid 10 typ?! Snabbar mig låååvar... :)
Förresten så söp jag daniel under bordet ifag med... :tummenupp...
Han deckade när jag gick ut å rökte... :tungan
I värsta fall om vu inte syns tidigare så syns vi hos trasan, bakfulla å goooaaaa!
:fyllisar

Förgöraren skrev:
Hur fan spökar man ut sig mexikanskt om man inte har en sådan hatt?? :confused:

I filmen Traffic är allt alltid gult när dom är i Mexico men man kan ju inte gå å slänga massa svavelpulver runt omkring sig heller!

FÖRGÖRAREN :yoparty
är pocahontas mexikan??.....

Jag funderar på om jag kanske hinner komma bort en sväng, hinner nog inte vara med och grilla, men senare så får ja ju va med då...

Vi ska äta middag hos mammsen vid 4 så jag är väl därifån tidigast 6 (hela släkten kommer på kalajs :3freak )

om jag solar svinmycke imorgon och på lördan och färgar håret grönt... kan ja va en Chili då?? :hihi

R6^Putte^ skrev:
Oj vad du ljög nu.... vi kör ju hoj allihoppa, det vet du ju ;)

Seså :7peta: bara att pallra sig bort till Skruttis nu.....

jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, enklaste är ju en mexikansk porrskådis så kan ja gå naken... men så kul ska vi ikke hava denna underbara natt.....:)

R6^Putte^ skrev:

Känner inte till den sammansättningen av ord som bildar "inte välkommen". :tungan

Alltid trevligt med nytt folk! PM:a för adress..

/Barbs

Miss_Orchidee skrev:
Oj vad du ljög nu.... vi kör ju hoj allihoppa, det vet du ju ;)

Seså :7peta: bara att pallra sig bort till Skruttis nu.....

jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, enklaste är ju en mexikansk porrskådis så kan ja gå naken... men så kul ska vi ikke hava denna underbara natt.....:)

Tycker det låter som en bra ide ! :lol

Miss_Orchidee skrev:
jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, enklaste är ju en mexikansk porrskådis så kan ja gå naken...

Söte jesus.. grannarna har knappt återhämtat sig från förra nakenchocken och nu ska det komma en till?? :hihi

R6^Putte^ skrev:

Faan kan du inte ta med din polare till avatar om du kommer till Skrutten... :) :banana :7peta

Medelande från Mark.

Mark hälsar att han jobbar i kväll,så dom som har nummret och behöver skjuts vet var ni skall ringa.

Mark genom Farbron.

Blomman avvakar med att komma... Mammsen är inte färdig fylld än... :3freak
och sen får vi se, det va lite polare från Öckerö som ville ut, så jag vet inte hur det blir ännu.. jag återkommer :)

Kanonkväll

Skrutten - tack för en rolig fest!! :banana och god mat!!

Mark - tack för skjutsen dit :pannkyss

Cathy - tack för skjutsen hem, vad var klockan egentligen.. :va

Nästa gång kanske vi slipper grilla med paraply :hihi

Har inte varit bakis, skippade tequilan... :tummenupp

//Mi

Miss_Orchidee skrev:
Är det party ikväll med? gösses frid, ja som fortfarande är bakis... :3freak

Nä, det är ju det det inte är... En annan partade ju inte igår heller!
Men miss Marika och jag kanske drar igång ett party här hemma i skogen, man vet aldrig... :yoparty

Mi-Ni skrev:
Skrutten - tack för en rolig fest!! :banana och god mat!!

Mark - tack för skjutsen dit :pannkyss

Cathy - tack för skjutsen hem, vad var klockan egentligen.. :va

Nästa gång kanske vi slipper grilla med paraply :hihi

Har inte varit bakis, skippade tequilan... :tummenupp

//Mi

Håller med! Bra fest!

Det var några med kamera där... Ta å släng upp lite skojjiga bilder, jag vet att det finns! :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT