Party på G?! Officiella Partytråden!

Miss_Orchidee skrev:
4. är du säker på det han är visst ganska liten har jag hört :hihi

5. :rofl :lol

....sen va de ju så att hela hultan redan va proppfull av öl! Vilket inte vi andra var.. :3freak

Farbron ska då alltid spela så svår! :fatta!

Miss_Orchidee skrev:
Ne nu har ni fått er beskärda del av party och utång! nu får ni hålla er tills jag fyller 18 om 39 dagar! :rolleyes:

39 dagar!? :4skrika
E du goooo eller! Då har Jonqas torkat ut, samt att abstinensbesvären har blivit 39 dagar för mycket så då e jag inge rolig att umgås med... :brinnerup

JONQAS skrev:
39 dagar!? :4skrika
E du goooo eller! Då har Jonqas torkat ut, samt att abstinensbesvären har blivit 39 dagar för mycket så då e jag inge rolig att umgås med... :brinnerup

Men se det såhär, då kan ni ju supa till ordentligt på min födelsedag sen istället! :banana och så kan jag va nykter och ha roligt åt er andra.... :)

Äh man kan la supa trots att man inte är 18? :va

<skadeglädjemode on>Sen är det skojigt att n'r man väl fyllt 18 är alla ställen man kommer in på sjukt roliga</skadeglädjemode off>

:kiss

hållundan skrev:
Äh man kan la supa trots att man inte är 18? :va

<skadeglädjemode on>Sen är det skojigt att n'r man väl fyllt 18 är alla ställen man kommer in på sjukt roliga</skadeglädjemode off>

:kiss

Ditt As hållundan.... :7peta retas på du...

jag dricker inte, och jag kommer nog inte göra så myket när jag fyller 18 heller, tycker inte om spritsmaken...usch

Miss_Orchidee skrev:
Ditt As hållundan.... :7peta retas på du...

jag dricker inte, och jag kommer nog inte göra så myket när jag fyller 18 heller, tycker inte om spritsmaken...usch
Det är en annan femma. Jag dricker för att det är gott :rolleyes:

Nä, visst finns det goda och mindre goda alkoholhaltiga drycker... Man gör som man vill, det är bra :)

hållundan skrev:
Det är en annan femma. Jag dricker för att det är gott :rolleyes:

Nä, visst finns det goda och mindre goda alkoholhaltiga drycker... Man gör som man vill, det är bra :)
Jag dricker för att bli full.. om det är gott är det en bonus, men det är väl inte det man är ute efter! :hihi

Hultan skrev:
Jag dricker för att bli full.. om det är gott är det en bonus, men det är väl inte det man är ute efter! :hihi

Sant, dricker för att bli full, sen gör man drycken ås god som möjligt för
att kunna dricka den så fort som möjligt för att bli så full som möjligt.
:hihi

Dennis75 skrev:
Sant, dricker för att bli full, sen gör man drycken ås god som möjligt för
att kunna dricka den så fort som möjligt för att bli så full som möjligt.
:hihi
Yea baby :Rockbanan

JONQAS skrev:
Tjena Manneeen!
Idag e det okej... men igår var jag inte speciellt fräck kan jag säga... hehe...
Hur e det med kungen då? :Bugar
Jorå.. Bara fint.. :tummenupp Snart Är det ju Sylvster med.. Du kom väl på partyt va? :7peta

Hultan skrev:
Jorå.. Bara fint.. :tummenupp Snart Är det ju Sylvster med.. Du kom väl på partyt va? :7peta

Sylvester kostar bara massa pengar... det suger...! :tomten
"Du kom väl på party va?" Vilket party? Har jag missat nåt nu eller vad?!

JONQAS skrev:
Sylvester kostar bara massa pengar... det suger...! :tomten
"Du kom väl på party va?" Vilket party? Har jag missat nåt nu eller vad?!
Nyår mannen?! partajet, klart du skall med, vi pratade om det i lördags, men jag, Hrm, kommer inte ihåg riktigt vad vi sa.. .-)

Hultan skrev:
Nyår mannen?! partajet, klart du skall med, vi pratade om det i lördags, men jag, Hrm, kommer inte ihåg riktigt vad vi sa.. .-)

Klart han kommer! :banana Mary-Cathy ska ju dit och det vill han nog för allt i världen inte missa! :arsele

Nyår?

för oss som inte satt tillsammans i en fotölj kan ni väl berätta vad som är planerat? eller ska ni ha varandra bara för er själva?! :va

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph