JONQAS
The one and only...
Miss_Orchidee skrev:När du kommer hem ligger jag och snarkar som högst.... hehehe och vadå från äventyren... det är ju fan då dom börjar....![]()
Men hade du blivit byxmyndig än eller hur va det?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:När du kommer hem ligger jag och snarkar som högst.... hehehe och vadå från äventyren... det är ju fan då dom börjar....![]()
Mycket snack o lite hockey där.. ;-)JONQAS skrev:Men hade du blivit byxmyndig än eller hur va det?!![]()
![]()
Nej du, var det väl va.. Hos mig är det lite snack och mycket hockey..Cathy skrev:![]()
som du då eller....?
![]()
![]()
Hultan skrev:Nej du, var det väl va.. Hos mig är det lite snack och mycket hockey..
Hultan skrev:Nej du, var det väl va.. Hos mig är det lite snack och mycket hockey..
Hultan skrev:Mycket snack o lite hockey där.. ;-)
Nääääääääääääääää, hade jag ingen aaaaaaaaaning om...Miss_Orchidee skrev:Så det är fel av mig att inte hoppa i säng med sådanna som jag inte tycker känns rätt??![]()
![]()
Jag hoppas att alla fattar att det är lite på skoj som vi skämtar om sex osv.![]()
Miss_Orchidee skrev:Så det är fel av mig att inte hoppa i säng med sådanna som jag inte tycker känns rätt??![]()
![]()
Cathy skrev:Helt rätt! Att det inte e fel alltså...
Har Tultan fått nobben!?![]()
![]()
Gud nej, men jag anade att det skulle spekuleras!Cathy skrev:Helt rätt! Att det inte e fel alltså...
Har Tultan fått nobben!?![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Hultan är för gammal.....dessutom ryktas det att han är kass på hockey...
![]()
Tsss. Skall du säga.. Jag är lammkött jäm(för)t dig....Cathy skrev:Alla kan ju inte va bra på hockey, men han kan säkert knyppla eller nåt istället...![]()
Och han börjar ju bli lite gammal.....![]()
Cathy skrev:Alla kan ju inte va bra på hockey, men han kan säkert knyppla eller nåt istället...![]()
Och han börjar ju bli lite gammal.....![]()
Ahhhhhhhhhhhhh, två mot en, inte rättvist!Miss_Orchidee skrev:Ja det är givande har jag hört, och inte har han jobbat på posten heller så han kan säkert inte slicka frimärken heller...
Hultan: här dementeras iget! jag får inte vara med när ni festar - givande och tagande....Vill du jag ska dementera så får du nog bevisa motsatsen me......
![]()
Hultan skrev:Ahhhhhhhhhhhhh, två mot en, inte rättvist!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |