Ok!hållundan skrev:Nä föffan, se till att bli riktigt stenade på onsdag. Det ska fan jag bli![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok!hållundan skrev:Nä föffan, se till att bli riktigt stenade på onsdag. Det ska fan jag bli![]()
Hehe, ja jag tar nog med mig kameran, skall försöka få skorpan i en osmickrande situation, kosta vad kosta vill !Onewheeler skrev:Hultan, ta med kameran så kanske det inte bara är du och jag som blir fotade i märkliga situationer och tillstånd och sedan publicerade här![]()
Jaaa, låna en hundring till "två för en tiden" sen är klockan snart tolv vettu!gojje skrev:jag äääälskar onsdagar!!!! men tvärr har jag typ 2, 50 i plånboken.... fast bra tips, kanske går ut efter 12.. hehe![]()
Hultan skrev:Hehe, ja jag tar nog med mig kameran, skall försöka få skorpan i en osmickrande situation, kosta vad kosta vill !![]()
![]()
![]()
när katten är borta så kommer mössen fram...Onewheeler skrev:Hultan, ta med kameran så kanske det inte bara är du och jag som blir fotade i märkliga situationer och tillstånd och sedan publicerade här![]()
du går medMookie skrev:Onsdag? Vaffan onsdag? Vad är det för dag att gå ut på egentligen? eller? Jobbar ju faktiskt kvällen på torsdag.![]()
Nää föresten. Ska ju köra lastbil så det är nog inget vidare att vara bakis, speciellt inte i det här väglaget.
O än slank han hit, o än slank han dit, o sen slank han ner i diket. Kanske inte riktigt sant men välte en pall med 800kg papper, det gjorde han.
Skorpan skrev:när katten är borta så kommer mössen fram...
era jävla as,här ska inte fotas nåt-JAG HAR ENSAMRÄTT!!!![]()
Om man inte ska det då...Cathy skrev:Hmmm... Festa på en onsdag om man ska upp å jobba å köra bil nästa dag...![]()
Cathy skrev:Då ser jag inga problem....![]()
Hultan ...................(Behövde mer tecken..)[/QUOTE skrev:För att fylla inlägget lr tecken på att du visst bör gå ut på onsdag!?![]()
Festa för mej oxå!![]()
Sure thang!!Cathy skrev:Hultan skrev:...................(Behövde mer tecken..)
För att fylla inlägget lr tecken på att du visst bör gå ut på onsdag!?![]()
Festa för mej oxå!![]()
host host-ta ledigt-host,fan vad ont jag fick nu då...Cathy skrev:Hmmm... Festa på en onsdag om man ska upp å jobba å köra bil nästa dag...![]()
Skorpan skrev:host host-ta ledigt-host,fan vad ont jag fick nu då...![]()
babar har mycket hostmedicinCathy skrev:Känner mej nästan lite krasslig redan... Ja,när jag tänker på det så har jag nog till och med feber, eller kommer nog få inom ett par dygn.![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |