Mary skrev:Om någon undrar var vi är så är vi på Diamond Dogs från och med nu om en stund![]()
![]()
![]()
Det låter tryggt...
Kanske ansluter om stället finns kvar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mary skrev:Om någon undrar var vi är så är vi på Diamond Dogs från och med nu om en stund![]()
![]()
![]()
grattis på 15årsdagen GOTTIS!!!!1HAHAHAHAHAHHA full e ja..värre blir det....hahahahaGottis skrev:Vi tänker sitta hemma hos mej ikväll och dricka lite bärs hör av er om ni vill komma upp![]()
blir utgång senare om ni har tur så kanske det finns lite tårta kvar vi har två födelsebarn här![]()
KTM Factory Rider skrev:grattis på 15årsdagen GOTTIS!!!!1HAHAHAHAHAHHA full e ja..värre blir det....hahahaha
Majoren skrev:Hopp hopp!
På lördag får ni slänga på er kyskhetsbältet flickor för nu intar pirajjorna staden![]()
Det kommer ner ett par goa grabbar från fjollträsk för lite rajtan tajtan och annat snusk.
Är det någon som har lite tips på var man skall gå med sina långväga gästerGärna där man kan käka en bit först och sedan dansa hela natten. Sist var vi på bryggeriet där vi hade skitskoj, problemet är att damerna där är lite unga för mina gäster
![]()
Så vart skall jag ta dom?
Majoren skrev:Hopp hopp!
På lördag får ni slänga på er kyskhetsbältet flickor för nu intar pirajjorna staden![]()
Det kommer ner ett par goa grabbar från fjollträsk för lite rajtan tajtan och annat snusk.
Är det någon som har lite tips på var man skall gå med sina långväga gästerGärna där man kan käka en bit först och sedan dansa hela natten. Sist var vi på bryggeriet där vi hade skitskoj, problemet är att damerna där är lite unga för mina gäster
![]()
Så vart skall jag ta dom?
Majoren skrev:Jag är 24 dom andra är mellan 29-33. Pallace går bort då tror jag?
Hardrock har iofs någonting för alla smaker vilket är bra, hyffsat käk har dom ocskå.
Det är lördag som gäller.
Fler tips![]()
Majoren skrev:Jag är 24 dom andra är mellan 29-33. Pallace går bort då tror jag?
Hardrock har iofs någonting för alla smaker vilket är bra, hyffsat käk har dom ocskå.
Det är lördag som gäller.
Fler tips![]()
Mary skrev:Nu ska vi till Diamods Dogs om nån mer skulle va sugen så ses vi!
![]()
Mary skrev:Nu ska vi till Diamods Dogs om nån mer skulle va sugen så ses vi!
![]()
Skrutten skrev:Barbs, Emma och Christian är oxå på väg!
![]()
Långa farbron skrev:Gör om min ekvation lite.
soffa+öl+cp-knä+radioseven.se= tokparty.
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten