Party på G?! Officiella Partytråden!

För en gång skull gjorde skorpan nått bra som lurade ut mig på stan. Det va jäkligt trevligt att träffa alla. Jag kommer säkert hänga på nästa gång också

mattsson skrev:
För en gång skull gjorde skorpan nått bra som lurade ut mig på stan. Det va jäkligt trevligt att träffa alla. Jag kommer säkert hänga på nästa gång också
hultan lura mej då måste jag ju dra med andra oxå :)

Dennis75 skrev:
Det var himla kul, fast skorpan började gråta när jag slog
han i bilspelet. :hihi
4 hjul är 2 för mycket,se till o få fart på motoGP istället så kan vi börja snacka sen :tummenupp :D :D :D

Tjena gott folk!
Fan va sköj det var igår!
E lätt med nästa gång... vi va ett jävla gött gäng asså... :fyllisar

Ja det var en trevlig kväll igår,får tacka hela sällskapet..................även om allt var hultans fel. :D

Cathy skrev:
Ja det var en trevlig kväll igår,får tacka hela sällskapet..................även om allt var hultans fel. :D
Det var sista gången vi annonserade ut det så här uppet.. Nästa gång pm:ar vi när det skall bli fest.. Och vet du vem som vi glömmer att pm:a?

Vänta du bara Cathy du skall få igen, vet inte vad jag skall få all elakhet i från bara.. Kan du lära mig?

(Kul att ni kom med ut :-)

Hultan skrev:
Det var sista gången vi annonserade ut det så här uppet.. Nästa gång pm:ar vi när det skall bli fest.. Och vet du vem som vi glömmer att pm:a?

Vänta du bara Cathy du skall få igen, vet inte vad jag skall få all elakhet i från bara.. Kan du lära mig?

Oj,oj,oj...du kommer tigga om mer!
Vet inte om du kvalificerar dej som lärling,du verkar lite vek. :rofl :hihi :rofl

Last edited:
Cathy skrev:
Hultan skrev:

Oj,oj,oj...du kommer tigga om mer!
Vet inte om du kvalificerar dej som lärling,du verkar lite vek. :rofl :hihi :rofl
Föräxla inte snällhet med vekhet...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...