Party på G?! Officiella Partytråden!

Miss_Orchidee skrev:
Inga som bör nämnas här..... :tungan

jag minns iaf inga men jag minns fan inte mycket heller :rofl :rofl :rofl efter som du jobbade igår så borde du och farfar ha kommit hem hela...lr är det någon som har sett farfar :3freak :3freak

Gottis skrev:
jag minns iaf inga men jag minns fan inte mycket heller :rofl :rofl :rofl efter som du jobbade igår så borde du och farfar ha kommit hem hela...lr är det någon som har sett farfar :3freak :3freak
:7peta

Gottis skrev:
:7peta vad har jag nu gjort då....du skulle ju ha kommit upp till mej nu men svek ju :fatta! :fatta!

nä då kommer fler chanser
Ja jag vet.. Men jag sa kanske ! :) blidde öla på annat ställe istället! :fyllisar

Cathy skrev:
Inte jag!!!!!! Skulle aldrig slösa på det sättet.... :D
O nej, sant, Cat spottar inte i glaset ej heller slösar så illa.. Då hade det vart alla fyra och tungan i golvet! :)

Cathy skrev:
Inte jag!!!!!! Skulle aldrig slösa på det sättet.... :D

tvivlar på att det va du :pannkyss tror det va en stor klumpeduns och hans vapen dragare så inte vet att alkohol är dyrare än bensin :mad: :mad:

se ya :fyllisar

Gottis skrev:
tvivlar på att det va du :pannkyss tror det va en stor klumpeduns och hans vapen dragare så inte vet att alkohol är dyrare än bensin :mad: :mad:

se ya :fyllisar

:va

Blev man precis uthängd? :3freak

Tack för en kul kväll annars! :P

oj oj oj säger jag bara, vilken torsdag! :D

skulle inte de bygga om park lane? tyckte d såg precis likadant utan förutom en glasruta som var uppsatt typ....

gojje skrev:

skulle inte de bygga om park lane? tyckte d såg precis likadant utan förutom en glasruta som var uppsatt typ....

men du kakan, varför är du inte med idag?

FylleMookie @skrutten konto

gojje skrev:

Gojjis varför kom du inte igår då? Trodde du skulle komma, men hitta ingen gojje i dimman... :fyllisar :rolleyes: :yoparty

Skrutten skrev:
men du kakan, varför är du inte med idag?

FylleMookie @skrutten konto

alla på skruttens konto haha...

jag jobbade hela helgen juh... kom full till jobbet på fredagen så jag tänkte att d räcker att göra bort sej EN gång på EN helg! haha :arsele

JONQAS skrev:
Gojjis varför kom du inte igår då? Trodde du skulle komma, men hitta ingen gojje i dimman... :fyllisar :rolleyes: :yoparty

in i dimman... du såg inte mej alltså, väldigt vad dimmigt d måste varit! haha... nej jag jobbade juh! :död

Men nu till helgen mina vänner så ska jag för en gångs skull gå ut på en lördag!!!
Ska på kalas först sen går vi ut, vet inte vart men gissar på att d blir avenyn någonstans om inte sticky kanske.... nån mer som ska dricka bärs elle? :fyllisar

Födelsedags fest hos Gottis

Födelsedags fest hos Gottis på fredag.... :fyllisar
Dom som vet vart han bor är välkomna :FU

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...