hållundan
Emozione!
Jajjemänsan... Jag värmer upp sängen sålänge...Cathy skrev:Ja, varför inte! Dom onda försöker lura med mej på en fest ikväll, men om jag lämnar nyklarna så kan du väl fixa till så det är snyggt tills jag kommer hem igen....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jajjemänsan... Jag värmer upp sängen sålänge...Cathy skrev:Ja, varför inte! Dom onda försöker lura med mej på en fest ikväll, men om jag lämnar nyklarna så kan du väl fixa till så det är snyggt tills jag kommer hem igen....![]()
hållundan skrev:Jajjemänsan... Jag värmer upp sängen sålänge...
Cathy skrev:Hallå där! Du är ju bara nybörjarslav, såpass har du inte stigit i graderna....![]()
En slav till varje syfte.
Så lätt är det väl knappast att bli alfahane?Coola Ola skrev:Är det bara jag som inte har nån tv-mottagning just nu? (comhem i majorna)
Coola Ola skrev:Är det bara jag som inte har nån tv-mottagning just nu? (comhem i majorna)
bagerah skrev:Så då har du ett officiellt party?![]()
(prima tvmottagning i guldheden med (comhem-hus)
Edit: fast 2an e kass såg jag nu...fakk va ju den jag skulle titta på!
There can be only one!!Mookie skrev:Ja, det gäller att ha koll på rangordningen i haremet.Så lätt är det väl knappast att bli alfahane?

Hultan skrev:There can be only one!!
Coola Ola skrev:Ja, och förmodligen finns han inte på det här forumet iaf....

Hultan skrev:There can be only one!!
![]()
![]()
Trodde ni samkörde?Cathy skrev:Mycket smickrande bild där!![]()
Men måste fylla ut haremet lite till innan beslut fattas om vem som platsar som alfahanne....![]()
Ps.Annars finns det en ledig post i Marys harem oxå
Hultan skrev:Trodde ni samkörde?
(Hur mår huvudet idag då partyprissan?)
VA?Hultan skrev:Här är den officiella party, bakfylle ocheftersnackstråden! Här uppmanas spam och fylleinlägg!
hur lyckades du länka från den däringa aftonbladetsidan egentligen? 
Hultan skrev:Här är den officiella party, bakfylle ocheftersnackstråden! Här uppmanas spam och fylleinlägg!
å grejer.Fröet har grott!Förgöraren skrev:Uppfattat! Uprepar mitt tidigare tips kort här:
Om bärs&trevligt&käk-sugen så Götas i Majorna med käk, öl-paket, servitriserå grejer.
Jag sår härmed detta frö!!!
FÖRGÖRAREN
Hultan skrev:Fröet har grott!

Är det malt/humle/jästochvatten-planta?Förgöraren skrev:Med lite regn över natten kanske det kan bli en bra planta av detta!![]()
FÖRGÖRAREN![]()
hållundan skrev:Är det malt/humle/jästochvatten-planta?

|
|
Nu startar mässan i Milano
Nu åker vi på redaktionen n... |
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |