Party på G?! Officiella Partytråden!

@Cathy
@JONQAS
Sluta bråka nu barn det finns så det räcker åt alla..
:hihi

JONQAS skrev:
Vem dricker sig packad ikväll förrutom jag? :banana
Åååååååååååååååååå, jag skall till jobbet strax..... Alltid som mest supasugen när man inte kan..

JONQAS skrev:
Vem dricker sig packad ikväll förrutom jag? :banana

Genomförkyld och nedbäddad. Blää! Inget party här inte.

Hultan skrev:
Åååååååååååååååååå, jag skall till jobbet strax..... Alltid som mest supasugen när man inte kan..

Skit i jobbet kröka med mig nu... vi sitter å krökar vid mitt köksbord du jag å några goa chicks ;) kom igen nu gubben!!! :fyllisar

Mookie skrev:
Genomförkyld och nedbäddad. Blää! Inget party här inte.

Mookie skickade sin förkylning i ett pm till mig så nu är jag oxå förkyld... :gråta

Eller så kan jag ha blivit kall när vi åke rullis igår! :va
Inget party här heller :( Stackars bästis Cathy får klara sig utan Mary ikväll!

Goa chicks!!! Ditt kräk, du skulle ju spara dom till mig ju!!! :tungan

Hultan skrev:
Goa chicks!!! Ditt kräk, du skulle ju spara dom till mig ju!!! :tungan

Ja jag säger ju det man får ju prioritera lite Hultan! Du väljer ju att gå och jobba, medans jag väljer å rada upp ett gäng brudar här till dig i ett långt rakt fint led... haha... hopp, suck, får väl ta dom själv då, synd å låta dom stå och härskna å bli ledsna... menmen jobba du på! :FU :öl :pussa :tungan

JONQAS skrev:
Ja jag säger ju det man får ju prioritera lite Hultan! Du väljer ju att gå och jobba, medans jag väljer å rada upp ett gäng brudar här till dig i ett långt rakt fint led... haha... hopp, suck, får väl ta dom själv då, synd å låta dom stå och härskna å bli ledsna... menmen jobba du på! :FU :öl :pussa :tungan
Styv i korken redan.. Vänta du bara.. :fatta! :tungan
Prioritera och prioritera, det är ju liksom det jag gör, skall man ha kul måste man tråkigt först, alltså tjäna stålar.. :(
Sup nu ordentligt din dåre.. :-)

Långa farbron skrev:
Mycket snack nu.........blire nåt party eller ???

Jag har en rullis oplockad med några tjejer :7peta

Ja ska iaf parta lite... Eller döva mitt dåliga rullis-samvete. Mina Mary-standin-kompisar pratar om Flying S. eller kanske bryggeriet.
Men nu flyr jag datorn! :fyllisar

F'låt rullis.........

Cathy skrev:
Ja ska iaf parta lite... Eller döva mitt dåliga rullis-samvete. Mina Mary-standin-kompisar pratar om Flying S. eller kanske bryggeriet.
Men nu flyr jag datorn! :fyllisar

F'låt rullis.........

WTF! Kom just hem från jobbet, och inte fick man reda på var det blev fest. Kan ju inte lulla runt själv på stan och leta efter folk man inte vet hur de ser ut... Jag som kände för lite hoj-folk ikväll och prata om varmare årstider. Om det är nån som vet vart det ska en SH-flock så kan ni väl posta det här. Annars: Trevlig kväll!

Angel1000 skrev:
WTF! Kom just hem från jobbet, och inte fick man reda på var det blev fest. Kan ju inte lulla runt själv på stan och leta efter folk man inte vet hur de ser ut... Jag som kände för lite hoj-folk ikväll och prata om varmare årstider. Om det är nån som vet vart det ska en SH-flock så kan ni väl posta det här. Annars: Trevlig kväll!
Om cathy och mary går ut så brukar dom gå till dingo typ, har dom nämt..
Så kolla där!

Bidde för sent. Ska jobba imorrn med, kl 0730. Har dock anmält mig till SH-festen som är under MC-mässan istället. :fyllisar

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP