Partille Tjuvar ??

HoneyTongue

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Snart..
Tja.. vet att det nu inte är en mc jag talar om men vad är det för satans snorungar som går och förstör min bil hela tiden på parkeringen utanför mitt hus (Parallellvägen)? Blir så jäkla sne när man kommit ut och under loppet av 1 ½ mån haft 3 bilinbrottsförsök liksom!!

Någon som vet nått, tveka inte att höra av er.. detta börjar bli nära att vilja döda dom lite halvt... lär er att inte pilla på andras grejer!!!

HoneyTongue skrev:
2191646 Tja.. vet att det nu inte är en mc jag talar om men vad är det för satans snorungar som går och förstör min bil hela tiden på parkeringen utanför mitt hus (Parallellvägen)? Blir så jäkla sne när man kommit ut och under loppet av 1 ½ mån haft 3 bilinbrottsförsök liksom!!

Någon som vet nått, tveka inte att höra av er.. detta börjar bli nära att vilja döda dom lite halvt... lär er att inte pilla på andras grejer!!!

Men är du GOOOOO EEEEELLLLLEEEE???? :7peta

abethebabe skrev:
2191656 är inte partille ett problemområde?
Öhh?

Är inte Falkenberg ett näste för 240-raggare och "bönner"?

Ädit: Visst finns det "problematiska områden" i Partille, men, det är rätt stort...

Man blir lika glad varje gång.....
3 nätter i rad (i Mölnlycke) har nåra tjackisar försökt slanga min tjejs bil..en Volvo 240...första natten fick dom högst 5 liter...andra natten fanns det ångor o typ 2 liter i tanken......så nu fick den stå tom i natt.....o tro på fan att dom vart där igen o glömt kvar slangen denna gång..samt skrivit en lapp?!?
Med texten..Tanndka billen...... :) :) :) :)

Säger ju det mesta om killarna tycker jag....

JonaZ skrev:
2197467 Man blir lika glad varje gång.....
3 nätter i rad (i Mölnlycke) har nåra tjackisar försökt slanga min tjejs bil..en Volvo 240...första natten fick dom högst 5 liter...andra natten fanns det ångor o typ 2 liter i tanken......så nu fick den stå tom i natt.....o tro på fan att dom vart där igen o glömt kvar slangen denna gång..samt skrivit en lapp?!?

Vissa är ju tyvärr dömda att förbli totalpantade :hihi

(MARCUS) skrev:
2191678 Men är du GOOOOO EEEEELLLLLEEEE???? :7peta

hrm, hur menar du? :va

JonaZ skrev:
2197467 Man blir lika glad varje gång.....

Ärs sicka jäkla puckon, man blir ju trött på folk som ska köra men inte kan tanka själv liksom.. hoppas du tar dom i action nästa gång. svara nått fyndigt på en svarslapp :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT