Parkour doggy

Mäh, besviken jag blev, inte en enda volt ju...

Grym hund! kört lite sådant med min jycke men med hans 43kg så är han inte lika smidig.

Önskar att jag haft film på min förra räddningshund.
Gomez1.jpg

Den nuvarande är inte lika framkomlig, men åas, så springer han ikapp småfåglar.

Grym hund! kört lite sådant med min jycke men med hans 43kg så är han inte lika smidig.
De ÄR ju såna! De älskar att klättra upp på saker. Jag fattar inte vad det har med den rasen att göra ens, liksom var kommer det ifrån?

Hade en bullmix förut (R.I.P. min ängel!) och en dag när vi var ute på prommis gick vi förbi en mur, eller eg en såndär betongvägg avsedd att hålla upp jorden på andra sidan så den inte rasar ner över trottoaren. Även om det här såg ut att vara på väg ditåt då det var en riktigt brant jordbacke på andra sidan denna dryga metern höga betongkant.
Helt plötsligt bara hoppade hon upp där och satte sig och sket!
Jag fattar inte varför! Vi gick alltid genom en massa skog och över ängar varje promenad, men just HÄR skulle hon skita. Hon kunde ju knappt hålla balansen! :dummer Man fick sig ett gott skratt iaf.

Samma sak med min rottis-bebis (R.I.P. OCKSÅ! :gråta). Han skulle prompt upp på saker vi gick förbi. Klippor, slänter, trappor... Men det var ju bara kul det med. Önskar jag hade filmat båda hundarna mer. Så kul att ha nu i efterhand och minnas! :kär

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park