Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Varför då?Såna här trådar är alltid kul....
:corn
Varför då?![]()
Varför då?![]()
Jag parkerar lite överallt.. på trottoarer eller vid cykelställ : ) Får se när jag får min första bot.. då blir jag arg och köper en fjärilsmutter till reggskylten så den lätt kan skruvas av. Men det väntar jag med då jag är så nöjd med skylten och inte vill riskera att tappa den : )

vingmutter?![]()
Nu sitter den redan på plats.. blev bra med en låsbricka.Jag parkerar lite överallt.. på trottoarer eller vid cykelställ : ) Får se när jag får min första bot.. då blir jag arg och köper en fjärilsmutter till reggskylten så den lätt kan skruvas av. Men det väntar jag med då jag är så nöjd med skylten och inte vill riskera att tappa den : )
Och utan nummerskylt är det ok för sthlms kommun att frakta bort hojen.
Och det kostar liiiite (läs. fett mycket) mer att lösa ut den än vad boten skulle kostat.
Bra tips!Jag fick ett bra tips av en parkeringsvakt här i Halmstad. Om man klämmer fast lappen i tanklocket eller i någon kåpskarv runt instrumentpanelen eller var fan som helst där den syns så är det lätt hänt att någon tar lappen om man får böter, MEN tipset var att jag skulle tejpa (en liten tejprulle får man lätt med sig i fickan) fast lappen på regskylten över kontrollmärket. Ingen som lägger märke till att den sitter där så lappen blir inte snodd, och när parkeringsvakten kollar regnumret (de kollar ju där om de inte ser någon lapp) så ser han/hon helt plötsligt lappen! Genialt![]()
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |