Parkeringsböter vid rosenhill

Köper inte bikers snickers och redbull samtidigt som dom tankar? Tycker mackägaren borde vara glad över sina kunder.

Nja, det är endast en tankautomat där som inte har något med fiket attt göra.

Det är ju sant, men det är ganska kul att jäklas med P-lisor.

Ännu lustigare är det att när poliserna "skojar"/jäklas med sporthojare, då saknar fartfantomerna plötsligt all humor och klagar på fascister som bara äter munkar.

Vågar man testa sporthojarnas humor genom att lufta däck på McD/sveavägen? Tror ni de ser humorn?:näsblod

Ännu lustigare är det att när poliserna "skojar"/jäklas med sporthojare, då saknar fartfantomerna plötsligt all humor och klagar på fascister som bara äter munkar.

Vågar man testa sporthojarnas humor genom att lufta däck på McD/sveavägen? Tror ni de ser humorn?:näsblod

Ja det kan ju va roligt det med, vilken tur att jag inte är en fartfantom då :tummenupp

Du kan ju prova å se om de har någon humor :D

Anledningen att hon väntar är för att hon måste, kommer inte ihåg om det är 5 eller 10 min de måste vänta innan de lappar.

När jag jobbade som P-vakt så väntade vi till 11 minuten om det var zon med förbud att parkera och till sjätter minuten om det var på en markerad parkeringsplats. På p-plats för rörelsehindrad kan man sätta lappen direkt däremot.
:hihi

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS