Mr K
I win, you loose!
Va fan gör du i min tråd din late fan ......valmers skrev:Nej, porr är din hobby. Din kvinnoförnedrare.![]()
Tycker att du ska gå nu
puss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va fan gör du i min tråd din late fan ......valmers skrev:Nej, porr är din hobby. Din kvinnoförnedrare.![]()
Webspy skrev:Lugn o fin....
Valmers är bara avis, OCH han sa det med IRONI.....
(annars får han schpöö)
Webspy skrev:Det finns några bra kryphål.
Har överklagat över 50 p-böter o aldrig förlorat ! (10 var mina egna.)
//Anders
EDIT: jag har bara överklagat i stockholm, solna och nynäshamn.... men GBG kan ju inte vara svårare, eller ?
Jag var allvarlig. Ironi är förbjudet.Webspy skrev:Lugn o fin....
Valmers är bara avis, OCH han sa det med IRONI.....
(annars får han schpöö)
Webspy skrev:Det finns några bra kryphål.
Har överklagat över 50 p-böter o aldrig förlorat ! (10 var mina egna.)
//Anders
EDIT: jag har bara överklagat i stockholm, solna och nynäshamn.... men GBG kan ju inte vara svårare, eller ?
valmers skrev:Jag var allvarlig. Ironi är förbjudet.![]()
unlock26 skrev:Hur gör lapplisorna om man inte skulle ha en nummerplåten på!?
skriver dom ner ramnumret då eller...
Webspy skrev:Dom ringer en bärgare..... så blir det ännu dyrare.
Dom har rätt att transportera bort oreggade fordon som står på allmän väg - även om du står lagligt !
Webspy skrev:Det viktigaste är att man är sjukligt korrekt i sina överklagande och inte är otrevlig. sen behver man en följesedel, eller faktura på tex en bärgning.... (som med enkelhet kan fixas i WORD eller Ecxel)
Kolla så att dom inte antecknat ventilplaceringarna på hjulen.... för det mesta skiter dom i det..... ibland gör dom det bara på ena sidan....
om dom mot all förmodan kollat alla dina ventiler är det ju lätt att hävda att växellådan är trasig.
Har dom kollat alla ventiler så kan dom hävda att dom minnsan såg att du inte hade punktering....
Länk på mina brev kommer strax... ska bara FTP:a lite.....
http://www.robyn.nu/p-bot_RZD732Anders.doc
http://www.robyn.nu/p-bot_RZD732Anders2.doc

Anton_Ljunghusen skrev:Hm, kan man inte torska på att fejka en bärgningsfaktura?
![]()
Webspy skrev:Det viktigaste är att man är sjukligt korrekt i sina överklagande

...och det första brevet är daterat en månad före boten...Kurt skrev:...och stavar verkstad med två s?![]()
Sorry, kunde inte låta bli!![]()
Nu blir inte Rogerr gladMr K skrev:Jag ställde MCn på trottoaren i 5-10min när jag handlade lunch. Fick 700kr i böter.
Är det lönt att överklaga? Vad ska jag yrka på?
Tacksam för hjälp.
/Mr Klantskalle
först lånar han ut sin hoj och som tack får han böter robeen skrev:De gick runt och lappade bilar utanför jobbet för en tid sedan, killen hade en kamera med sig och tog kort på alla bilar från alla vinklar.![]()
Ja vill osså se en fejkad bärgningsfaktura,?Neutral skrev:...och det första brevet är daterat en månad före boten...![]()
Jag skulle vilja se ett exempel på en bärgningsfaktura. Fejkar man ett riktigt bolag eller hittar man bara på? Kollar de?
& när det inte stämmer, blir det inte liiite jobbiga påföljder då?Neutral skrev:...och det första brevet är daterat en månad före boten...![]()
Jag skulle vilja se ett exempel på en bärgningsfaktura. Fejkar man ett riktigt bolag eller hittar man bara på? Kollar de?
you got mail ..... pussWebspy skrev:Jag gjorde egna FÖLJESEDLAR på polarens firma.... en följesedel behöver aldrig vara med i någon bokföring.....
Edit: lägger inte upp den här utav respekt till honom.
Men det räcker med en enskid firma...... så om ni känner någon som har en så löser det sig... men det kan ju vara bra att tala om för din kompis att någon kanske ringer o frågar !
// Anders
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller