Parkering, samt parkering Norrköping

eightbug

Medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
2002, Honda, CB900F Hornet
Hallå

Jag funderar på vart ni andra har eran hoj parkerad. Vissa har ju hojen parkerad på en p ruta andra i garage. Är det säkert att ha hojen parkerad ute på gatan över natten mitt i stan eller händer det att folk jävlas med en?

Jag bor mitt i Norrköping och funderar på om jag ska jaga parkeringsplats i garage eller inte... nån som har tips?
 
eightbug skrev:
2487708 Hallå

Jag funderar på vart ni andra har eran hoj parkerad. Vissa har ju hojen parkerad på en p ruta andra i garage. Är det säkert att ha hojen parkerad ute på gatan över natten mitt i stan eller händer det att folk jävlas med en?

Jag bor mitt i Norrköping och funderar på om jag ska jaga parkeringsplats i garage eller inte... nån som har tips?

Garage är ju alltid säkrare!

Har du en crescent från -72 kanske det är lungt att parkera på gatan:rolleyes:

Sen beror de kanske på vart du bor också (hacheby:tungan )
 
Jag bor utåt Eneby och jag är glad över att bettan står i garage! Nu bor ja ju iof i villa o de kanske e lättare me garage då en att jaga ett inne i stan beroende på hur centralt du bor!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top