Hallå
Jag funderar på vart ni andra har eran hoj parkerad. Vissa har ju hojen parkerad på en p ruta andra i garage. Är det säkert att ha hojen parkerad ute på gatan över natten mitt i stan eller händer det att folk jävlas med en?
Jag bor mitt i Norrköping och funderar på om jag ska jaga parkeringsplats i garage eller inte... nån som har tips?
Jag funderar på vart ni andra har eran hoj parkerad. Vissa har ju hojen parkerad på en p ruta andra i garage. Är det säkert att ha hojen parkerad ute på gatan över natten mitt i stan eller händer det att folk jävlas med en?
Jag bor mitt i Norrköping och funderar på om jag ska jaga parkeringsplats i garage eller inte... nån som har tips?
)