Parkering med övervakning i GBG?

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Tjena, vi tänkte passera efter Kinnekulle den 21/8 på väg söderut, för att insupa er atmosfär i GBG en aning.. Men vi har 2 släp med lite mc som vi gärna vill ställa någonstans innan vi går på krogen :)

Är det någon som har koll på vart man vänder sig i er stad o man vill ha säker förvaring, helst bevakad.? Tacksam för svar.. Och självklart bara roligt om vi får sällskap ut på kvällen :tummenupp

tackar

På vissa hotell kan man få hyra garageplats per dygn. Kompisen brukar parkera hojen för knappa hundralappen i hotell Panoramas (osäker på hotellnamnet, ligger i Johanneberg) garage när hon stannar över natt i Gbg. Kanske kan vara ett alternativ att kolla upp?

På vissa hotell kan man få hyra garageplats per dygn. Kompisen brukar parkera hojen för knappa hundralappen i hotell Panoramas (osäker på hotellnamnet, ligger i Johanneberg) garage när hon stannar över natt i Gbg. Kanske kan vara ett alternativ att kolla upp?

tack för svaret.. ett vanligt P-hus med "bevakning" får fungera som en nödlösning men i första hand ville vi ställa in grejerna i förråd eller dylikt med videoövervakning.. Det är inte bara jag som är paranoid :) Om någon vet ett lite tryggare sätt är vi tacksamma eller om någon vänlig SHare har dubbelgarage att hyra ut :tummenupp
För jag litar mer på en random SHare än ett p-hus med kamera..

:Bugar

tack för svaret.. ett vanligt P-hus med "bevakning" får fungera som en nödlösning men i första hand ville vi ställa in grejerna i förråd eller dylikt med videoövervakning.. Det är inte bara jag som är paranoid :) Om någon vet ett lite tryggare sätt är vi tacksamma eller om någon vänlig SHare har dubbelgarage att hyra ut :tummenupp
För jag litar mer på en random SHare än ett p-hus med kamera..

:Bugar

man kanske kan ställa inne hos Shurgard för en billig peng? Då får man ju både personal, grindar, stängsel och kameror.

Själva videokameran i sig skyddar ju faktiskt inget alls mot tjuvar. Möjligen kan man få signalement på tjuven.

Long shot - ring Polishuset och fråga om ni kan få ställa ekipaget där. Alternativt kanske dom kan hjälpa er.

Annars är nog inte Shurgard så dumt heller.

Jag ska kolla upp det... Tack så mkt.. Känns betydligt bättre om man kan låsa in dem nånstans.

Det här garaget har personal på plats som bevakar på nedre plan under turistsäsongen (Typ Juni - Augusti). Ligger grymt centralt också.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8