Izah
Tant Rosa
Det kanske är ett lockbete från polisen, dom sitter och väntar med dragna vapen innanför stationsdörren på att nån ska komma och försöka sno den?![]()
Knappast, en Ducce blev stulen från denna parkering i somras. Ingen hade sett något....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske är ett lockbete från polisen, dom sitter och väntar med dragna vapen innanför stationsdörren på att nån ska komma och försöka sno den?![]()
Skickar du namn och adress till mig så ska du få ett personnummer tillbaka. Me det kan du via skatteverket kolla var personen jobbar, om han sitter i fängelse (Kronoberg?) eller om han helt enkelt skruvat av plåtarna, sagt upp sitt telefonnummer, hyrt ut sina lägenheter och lämnat landet...Telefonnummer till personen är avaktiverade och det finns 2 adresser till vederbörande. en i centrala Stockholm och en i Skövde.
Storslaget arbete av dig!Nu när jag tänker efter så har den hojjen stått där hela sommaren, men då reagerade jag inte speciellt på det.
Knappast, en Ducce blev stulen från denna parkering i somras. Ingen hade sett något....
Skickar du namn och adress till mig så ska du få ett personnummer tillbaka. Me det kan du via skatteverket kolla var personen jobbar, om han sitter i fängelse (Kronoberg?) eller om han helt enkelt skruvat av plåtarna, sagt upp sitt telefonnummer, hyrt ut sina lägenheter och lämnat landet...Storslaget arbete av dig!
Kan du inte ta och lämna in den till polisen? Flera fördelar:
1. Hojen står under tak.
2. Polisen gör snutjobbet, att leta rätt på ägaren.
3. Hojen står säjert.
4. Du FÅR den om ingen ägare hittas.
Eller?![]()

Som tidigare nämnt,lämna in den till snutten.
Rent tekniskt så är det redan gjort.
Polisen har nu 2 ärenden gällande denna hoj.. Problemet är att den inte är anmäld stulen.
Om man inte märkt på 2 månader att ens hoj e borta så bryr man sig inte så mycket om den... Parkerar man medvetet inne i stan i 2 månader är det rätt uppenbart att man vill att den ska bli snodd... Nåt är lurt helt klart, aja...
Jo... men jag menade att man kunde lämna in den som "upphittad". När jag i somras hittade en cykel inslängd i trädgården travade jag iväg till polisen med den. Då kollar de ramnummer, pangar in det i sitt register och försökte leta rätt på en ägare. Varför kan man inte göra samma sak med denna hojen?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |