parkera i grupp i Örebro

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Hej nu ska jag ner och köpa hoj i helgen. givetvis så har jag inget garage att parkera i, :näsblod
jag har tillfälligt ställe jag kan parkera den hos en kompis. men i sommar vill jag ju ha den mer lättillgängligt.^

Så jag undrar om det finns någon som vill dela ett garage i centrala örebro med mig. det ryms ju 4 cyklar i ett garage ju. jag är inte intresserad av sk. flerb*lsgarage. jag vill ha en bra uppställningsplats bara, gärna med mekmöjligheter.
finns det fler med samma problem eller någon med plats i sitt garage?
MVH David :banana

crashtestdummy skrev:
Hej nu ska jag ner och köpa hoj i helgen. givetvis så har jag inget garage att parkera i, :näsblod
jag har tillfälligt ställe jag kan parkera den hos en kompis. men i sommar vill jag ju ha den mer lättillgängligt.^

Så jag undrar om det finns någon som vill dela ett garage i centrala örebro med mig. det ryms ju 4 cyklar i ett garage ju. jag är inte intresserad av sk. flerb*lsgarage. jag vill ha en bra uppställningsplats bara, gärna med mekmöjligheter.
finns det fler med samma problem eller någon med plats i sitt garage?
MVH David :banana
Ingen som vet om en garageplats i örebro?
David.

crashtestdummy skrev:
Ingen som vet om en garageplats i örebro?
David.

Några i pbr har eget hus = eget garage. Vi andra har flerbilsgarage eller snyltar på familj/bekanta som bor i villa.

Jag letar efternått ställe att ha hojen på..men det handlar bara om några veckor i vår och några veckor i höst.. jag pluggar på universitetet och kommer vara i Ludvika under sommaren...

redmarbel skrev:
Jag letar efternått ställe att ha hojen på..men det handlar bara om några veckor i vår och några veckor i höst.. jag pluggar på universitetet och kommer vara i Ludvika under sommaren...
ok. skulle du vara intresserad av att söka upp och dela kostnaderna ?
:)
David

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back