parkera i grupp i Örebro

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Hej nu ska jag ner och köpa hoj i helgen. givetvis så har jag inget garage att parkera i, :näsblod
jag har tillfälligt ställe jag kan parkera den hos en kompis. men i sommar vill jag ju ha den mer lättillgängligt.^

Så jag undrar om det finns någon som vill dela ett garage i centrala örebro med mig. det ryms ju 4 cyklar i ett garage ju. jag är inte intresserad av sk. flerb*lsgarage. jag vill ha en bra uppställningsplats bara, gärna med mekmöjligheter.
finns det fler med samma problem eller någon med plats i sitt garage?
MVH David :banana

crashtestdummy skrev:
Hej nu ska jag ner och köpa hoj i helgen. givetvis så har jag inget garage att parkera i, :näsblod
jag har tillfälligt ställe jag kan parkera den hos en kompis. men i sommar vill jag ju ha den mer lättillgängligt.^

Så jag undrar om det finns någon som vill dela ett garage i centrala örebro med mig. det ryms ju 4 cyklar i ett garage ju. jag är inte intresserad av sk. flerb*lsgarage. jag vill ha en bra uppställningsplats bara, gärna med mekmöjligheter.
finns det fler med samma problem eller någon med plats i sitt garage?
MVH David :banana
Ingen som vet om en garageplats i örebro?
David.

crashtestdummy skrev:
Ingen som vet om en garageplats i örebro?
David.

Några i pbr har eget hus = eget garage. Vi andra har flerbilsgarage eller snyltar på familj/bekanta som bor i villa.

Jag letar efternått ställe att ha hojen på..men det handlar bara om några veckor i vår och några veckor i höst.. jag pluggar på universitetet och kommer vara i Ludvika under sommaren...

redmarbel skrev:
Jag letar efternått ställe att ha hojen på..men det handlar bara om några veckor i vår och några veckor i höst.. jag pluggar på universitetet och kommer vara i Ludvika under sommaren...
ok. skulle du vara intresserad av att söka upp och dela kostnaderna ?
:)
David

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma