Paris Hilton stämd!

Asså allvarligt. Är det någon som tycker hon är snygg? Tycker att hon i bästa fall ser ganska alldaglig ut, men oftast bara korkad och allmänt risig. Synd, eftersom så många tjejer verkar vilja ta efter henne.........

4258.jpg

Ärligt talat mår jag lite dåligt av att se henne. Nåt är fel med hennes ansikte. Det stör mina cirklar. Skulle ligga med henne om chans gavs trots det. Hon är ju kändis :näsblod

Ful, Ja verkligen.

Inte så konstigt att hon blir stämd, hon har väl skrivit på massa kontrakt med diverse kläder/smycken tillverkare. Och de vill ju valuta för pengarna.

Det är nog inte direkt som om hon går på knäna efter att betalat endå ;)

Utseendemässigt är det något som inte stämmer med henne, kan inte sätta fingret på det men... :gnissla

Utseendemässigt är det något som inte stämmer med henne, kan inte sätta fingret på det men... :gnissla

Det är nåt med proportionerna i nunan. Hon ser ut som om hon rökt maja sen barnsben. Sen det där läppglanset hon kladdar över hela ansiktet... buärk!

Jag tycker hon är snygg, hon har ju en tajt kropp också, där kan ni ju inte neka direkt.

Det är nåt med proportionerna i nunan. Hon ser ut som om hon rökt maja sen barnsben. Sen det där läppglanset hon kladdar över hela ansiktet... buärk!

Ja hon ser ju lite smått mongo ut faktiskt. :3freak

Vette fan om jag skulle kalla henne ful, men så snygg som alla verkar tycka att hon är håller jag inte med om.

Jag tycker hon är snygg, hon har ju en tajt kropp också, där kan ni ju inte neka direkt.

Vaddå tight kropp!? Det har väl de flesta 20-åringar?
Förstår inte vad det är som gör henne så speciell.
Hon har ingenting, förutom pappas pengar.

Vad är hon egentligen känd för? Har hon presterat något? Skådis? Idrott? Popstjärna? Hon brittan försökte ju iaf sjunga lite i början, innan hon knarkade ner sig totalt. Oooops..

Nej, jag fattar inte hypen.

Last edited:
Nä ser man historiskt på cheyerna som blivit såna däringa "top babe of the year" så har det ju gått utför ordentligt. Tacka vet ja på 80-talet och tidigt 90-tal då var det klass på donnorna. Då såg inte "top babe of the year" ut som nån som man kastade snus på i högstadiet.

Det var bättre förr. :mad:

Vafan. Om kravet på att vara i vartenda media så fort man fiser är att ha tajt kropp så finns det ju några miljoner som platsar in. Typ alla tjejer i hela världen under 19. :näsblod
Alltså vad är det som är speciellt med hennes kropp? Hon ser ju ut som en pöjk i kroppen förfan :spy

Last edited:
Vafan. Om kravet på att vara i vartenda media så fort man fiser är att ha tajt kropp så finns det ju några miljoner som platsar in. Typ alla tjejer i hela världen under 19. :näsblod
Alltså vad är det som är speciellt med hennes kropp? Hon ser ju ut som en pöjk i kroppen förfan :spy[/QUOTE]

nej men nu, hon har ju en snygg tjejkropp o inge mer med det.
skiter väl om hon har gjort någon nytt för att vara känd eller inte, hur många b-kändisar finns det inte som syns på tv o tidningar hela tiden och deras bravad var att käka bajs i nån såpa för fem år sedan, vem bryr sig

Har hon presterat något? Nej, jag fattar inte hypen.

Eh, motsägelse?

Hon får multum betalt bara för att visa sig. Räknas i affärsvärlden som briljant i sin marknadsföring. Visst, hon har pappas pengar bakom sig men jösses vad hon drar in stålar själv.

Att synas är allt...

Men håller med om hennes utseende. Inte ful men något stämmer inte.

Så vitt jag har førstått det så har hon inte pappas pengar i ryggen... eller farfars pengar rættare sagt!
Han har starkt tagit avstånd till sitt barnbarn p.g.a hennes upptrædande. Det var efter att den andra hemvideon "råkat" hamna på diverse internetsidor han tog beslutet!

Tycker faktiskt också hon ser riktigt bra ut.
Sen att hon inte gjort något vettigt håller jag med om men jag
skulle verkligen inte banga.

Vaddå tight kropp!? Det har väl de flesta 20-åringar?
Förstår inte vad det är som gör henne så speciell.
Hon har ingenting, förutom pappas pengar.

Vad är hon egentligen känd för? Har hon presterat något? Skådis? Idrott? Popstjärna? Hon brittan försökte ju iaf sjunga lite i början, innan hon knarkade ner sig totalt. Oooops..

Nej, jag fattar inte hypen.

Hon har ju faktiskt gjort nån låt som var jättebra :rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien