Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Välparkerat minsan! 
Hur gick det hela till då?
Hur gick det hela till då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
magnus_moss skrev:Där ser man vad magnesiumfälgar kan ställa till med....![]()
magnus_moss skrev:Där ser man vad magnesiumfälgar kan ställa till med....![]()
Takfläktar som du senare otacksamt lämnar kvar på sophögen... :kockoGulsnabbtrajja skrev:Jorpes är inte snål, han skänker bort takfläktar.![]()

ZoulFly skrev:Jag hävdar fortfarande att hans jeeevla frambroms inte är nåt vinnarkoncept. Det går ju knappt att dra runt hans magnesium-super-duper-material-hjul för att bromsen ligger på för jämnan. Iofs spar man väl däck för han sliter ju bara på ett ställe då![]()
Swedie skrev:hur tidigt i rejset skedde detta? jag märkte inte ens av att det låg en hoj där... Spektakulärt minst sagt![]()
Närå, skoja bara. Vi säger så här då: du låg ju så långt fram och hade din fantastiska femteplats att koncentrera dig på. Så fort som du körde har man ju liksom inte tid att ligga och skumma av periferin med blicken.Quitte skrev:Takfläktar som du senare otacksamt lämnar kvar på sophögen... :kocko
Den som var så fin![]()

magnus_moss skrev:Var är den, var är den???
Vill ha, vill ha!!!!!![]()
![]()
Gulsnabbtrajja skrev:
För att jag inte hade plats att ta med den ja! Hade jag kunnat så..Gixxer Jonas skrev:Hur kan du gråta... Det var ju faktiskt du som slängde den :kocko
Funderade starkt på att ta med den till garaget, men jag hade ju så mkt annat SKROT i bussen...Gulsnabbtrajja skrev:För att jag inte hade plats att ta med den ja! Hade jag kunnat så..![]()
Lite hyckleri kanske, men jag saknar den faktiskt..
Quitte skrev:Funderade starkt på att ta med den till garaget, men jag hade ju så mkt annat SKROT i bussen...
Dessutom räcker det med kristallkronan som redan hänger där![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |