Paranoid... :)

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date

kjuze

Guest
Tjena!

Jag tänkte bara höra vem som betalar för det här kalaset? Och då menar jag SH.com. Det är inte helt billigt att driva ett sånt här stort forum. Är det Sweedie som är så generös?

Tänkte bara tacka den det är iaf. Bra forum, funkar alltid stabilt och går snabbt.

Om man var lite paranoid skulle man nästan kunna tro att det är MC tillverkarna som står för kalaset. Det skulle ju vara en superdeal för dem. Betala några tusen i månaden för sidan, samtidigt som det resulterar i hur många nyköpta MC som helst...

Jag menar hur ofta ser man inte att folk skriver att deras habegär går på högvarv när dem besöker denna sida?(Mitt habegär inkluderat)
Vore ganska kul och veta hur många MC:s som köpt som ett direkt resultat av besök på denna sida. Div hur många MC:s som inte hade köpts om denna sida inte fanns..

Iaf, bra sida. Tack :-)

Jag har köpt en begagnad cross, räknas det? :)

Nämen jag har köpt SH tröja o SH dekaler.

Solid snake skrev:

Hähä, tänkte mer på när man går in och läser hur någon köpt en xx och är så jävla nöjd. Och den är såå snygg på bild så man bara också måste ha en.. :-)

Så länner jag allt för ofta.. Måste nog sluta surfa här om jag ska råd med hus.. mrgg

Jag köpte min hoj på grund av habegär efter ett tags surfande här.. Har inte råd, men har tagit mig råd!

Solid snake skrev:

Haha, jag antar att du har fixat din avatar sen du såg mitt inlägg om we-come-in-peace? Är det när han har rökt ur pipmojängen? heheh :hihi :rofl :D :lol

kjuze skrev:
Tjena!

Jag tänkte bara höra vem som betalar för det här kalaset? Och då menar jag SH.com. Det är inte helt billigt att driva ett sånt här stort forum.

Jo visst är det bra att någon har tagit tag i saken men så jättedyrt är det inte.
En beg.dator och sedan en BBB eller Bostreams 26MBit/s tjänst så är det klart.
Operativsystem finns det också fria att ladda hem, sporthoj verkar köra på debian och Apache, enda rätta valet det gör jag med :Bugar

Känner man inte för att koda sitt egen forum så finns det fria att ladda hem på nätet.

Man kan även hyra plats hos någon webbhost men då kostar det förstås lite extra också och man har lite mindre att säga till om angående te.x uppgaderingar,lina osv.

Sedan hur mycket tid man själv lägger ner som ägare är individuellt, men jag tycker också det fungerar bra som det är nu.

Danke Swedie. :)

Last edited:
burner skrev:
Jo visst är det bra att någon har tagit tag i saken men så jättedyrt är det inte.
En beg.dator och sedan en BBB eller Bostreams 26MBit/s tjänst så är det klart.
Operativsystem finns det också fria att ladda hem, sporthoj verkar köra på debian och Apache, enda rätta valet det gör jag med :Bugar

Känner man inte för att koda sitt egen forum så finns det fria att ladda hem på nätet.

Man kan även hyra plats hos någon webbhost men då kostar det förstås lite extra också och man har lite mindre att säga till om angående te.x uppgaderingar,lina osv.

Sedan hur mycket tid man själv lägger ner som ägare är individuellt, men jag tycker också det fungerar bra som det är nu.

Danke Swedie. :)

Nä visst, men det tar ju lite tid och trixa med.

Och sen är det ju så att 26mbit tjänsterna inte funnits speciellt länge. Och det har väl denna sida? Så chansen är nog ganska stor att den inte står på en sån. Desutom är det väl inte 26mbit nedladdning på dem tjänsterna och då går det ju segt. :)

Man skulle ju kunna köra en tracert om man orkade......... :7peta

Josafan skrev:
Haha, jag antar att du har fixat din avatar sen du såg mitt inlägg om we-come-in-peace? Är det när han har rökt ur pipmojängen? heheh :hihi :rofl :D :lol

Mm :lol väldigt rolig serie! :lol

Skrattade hela tiden :lol

kjuze skrev:
Hähä, tänkte mer på när man går in och läser hur någon köpt en xx och är så jävla nöjd. Och den är såå snygg på bild så man bara också måste ha en.. :-)

Så länner jag allt för ofta.. Måste nog sluta surfa här om jag ska råd med hus.. mrgg

Om du ser min cross så kommer du vilja ha den. ;)

Nämen jag vet vad du menar, brukar bli så för mig också. :tungan :)

Tacka Nitrous här på forumet! Han som är så übergullig :)

Jag är den som dock ser till att allt fungerar visuellt.

Kraschpucken skrev:
Jag hittade min ögonsten på denna sida som jag köpte av .Hållundan. :banana
annars vet i fan om jag haft nån hoj nu! :squid

Minsann. Saknar henne som fan. Såg att du satt på originaldämparen, lät den andra FÖR mycket eller? :crash

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti