Papunen till IDM!

Freddy! Lycka till:tummenupp

Grymt kul att få någon som lyfter sverige på kartan igen :tummenupp

Förhoppningsvis är detta det första varvet i spiralen mot att RR får tv-tid i sporten igen!

Kneck tyskhäckarna nu!

Grymt kul att få någon som lyfter sverige på kartan igen :tummenupp

Förhoppningsvis är detta det första varvet i spiralen mot att RR får tv-tid i sporten igen!

Kneck tyskhäckarna nu!

Ha inte för stora förhoppningar om det.
När Cralle vann Pro SBK som det hette förr fixade de fram så att tyskarna skulle bjuda SVT på ett reportage.
Tror ni de nappade?
Nejdå det var viktigare saker som DM i korpknyppling i Långtbortistan eller nåt liknande de skulle visa!

När hade vi en Svensk som stod på pallen senast, i ett mästerskap som man faktiskt känner igen namnet på?

Jimmy Lindström är väl den senaste med VM guld innan dess Peter Linden.
Sen har du då Cralle i Tyska Pro SBK (IDM idag) mot mycket hård konkurrens, på den tiden var det snäppet under VM.
Anders Andersson i TTF1 87 3:a i VM har jag för mig.
Anders Andersson och Pelle Janson ledde Endurance VM 85 har för mig att de blev 3:a i totalen.
Sen hade vi Janne Hansson med guldi SS 600 EM.

Säkert nån jag glömt, plus en massa folk på pallen i div EM deltävlingar.
Folkesson och Watz bla

Last edited:
Det gjordes faktiskt mer än vi kommer ihåg

Ha inte för stora förhoppningar om det.
När Cralle vann Pro SBK som det hette förr fixade de fram så att tyskarna skulle bjuda SVT på ett reportage.
Tror ni de nappade?
Nejdå det var viktigare saker som DM i korpknyppling i Långtbortistan eller nåt liknande de skulle visa!

Hoppet är det sista som .. i SVT
Lite updates på att det finns faktiskt mer att se om RR via klipptjänsten. Allt var inte sämre el bättre förr utan det är precis som idag - vill du och jobbar åt rätt håll så... lyckas du. Här är några minnen

http://www.youtube.com/watch?v=01JkNhf9b0Y
http://www.youtube.com/watch?v=5BvbVAQSdYs
http://www.youtube.com/watch?v=NW_AS76Qfm8

I nuet har "ngn" fått Alex i SVT inför VM debuten i fjol. Men det är fortfarande för få som vill alldeles för lite... och därav ser vi dessvärre mest RR när det kraschas ordentligt i SVT el annan kanal.

/Eric

Last edited:
Riktigt kul för freddy!

Intressant tillägg är att han hade snabbast varvtid i race två av de som tog sig i mål, och näst snabbast tid även inräknat med de som brutit racet.
Sen också bara 5 sek efter 1:an i mål... = bra tempo genom hela racet!:tummenupp

Hoppet är det sista som .. i SVT
Lite updates på att det finns faktiskt mer att se om RR via klipptjänsten. Allt var inte sämre el bättre förr utan det är precis som idag - vill du och jobbar åt rätt håll så... lyckas du. Här är några minnen

/Eric

Men det var motorprogram inte Sportspegeln.
Johan Thorèn gjorde mycket för SS 600 som du själv vet och då indirekt övrig road racing.
Sportspegeln aka Sveriges television skulle få ett färdigredigerat klipp gratis av hornblåsarna, men det var inte intressant!
Men en svensk fotbollspelare i grekiska div 2 får f*n mer uppmärksamhet!

Back