Papperstest....

Köpte Serla en gång och frun vart vansinnig så nu vågar jag bara köpa mjuka, fina Lambi :crash

Munksjö är ju jefligt billigt men efter 2 besök är ju rullen slut.. :va
Mitt "fisris" gilalr Serla... toapapper som toapapper,... nee.. det veti fan.. :D

Bästa vann :)

Mjuka historier är för mesar. Troligtvis samma personer som använder sköljmedel vid tvättning :tungan

Jag handlar för det mesta importpappret "G.I. Joe's steel reinforced asswipe (for everlasting durability)". Gärna det camo-färgade...

Och jag kan inte med vissa folks behov av att tala om sin avföring, ja det är naturligt, men nej det är inte roligt..

Papper som papper, meen på bakfyllan e det jätteviktigt med mjukt
o lent papper för att undvika rumpnare. Ajajajaj!!! då man
bajar vatten minst 10 gånger den dagen. :)

mb skrev:
Troligtvis samma personer som använder sköljmedel vid tvättning :tungan

Är inte det för att lukta äpple primärt och att vårda kläderna sekundärt? Eller tvärom kanske det ska vara?

Mirran skrev:
Toapapper som toapapper, det kvittar väl, eller?

Skojar du eller? Toapapper står HÖGT upp på min prioriteringslista...finns ju inget värre än att torka sig med en rulle sandpapper...speciellt när man har en aktiv mage! :rolleyes:
I lumpen käkade man grymt mycket + massor med fysisk aktivitet = många toabesök...kan berätta att mitt rectum fortfarande har mardrömmar om lumpens toapapper! :gnissla

När det sitter långt inne.... :)

Bifogat

• rivjärn.jpg
    rivjärn.jpg
    83.8 KB · Visningar: 74
Lambi är helt överlägset. Punkt. Så kalla mig kärring, då!

Markus skrev:
Är inte det för att lukta äpple primärt och att vårda kläderna sekundärt? Eller tvärom kanske det ska vara?
Det är primärt för att det ska konsumeras så mkt onödiga produkter som möjligt :hjälm

Äh använder själv coops lågpris papper =80kr för en bal.

Ytan är som sandpapper ungefär men har alltid ett paket Lambi i backup för "dåliga" dagar.

:hihi

mb skrev:
Det är primärt för att det ska konsumeras så mkt onödiga produkter som möjligt :hjälm

Du behöver inte toapapper heller va? Det går ju att pilla lite och sedan tvätta händerna noga (med egenproducerad såpa, gjord av egensågad tall).

:rofl

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back