Papper vid omregistrering?

Marvin

Newbie
Gick med
14 Sep 2007
Hoj
Monster 696
Tjabba sporthoj!

Jag undrar vilka papper man behöer ha med sig till bilprovningen vid omregistrering av mc, från mellanklass till lätt? Jag har fått ett gult häfte från Alpha-techniks och ett kvitto från aprilia-center, är det allt som behövs + regisreringsbeviset?

Tack på förhand!

Ett bänkningspapper anar jag skulle behövas plus ett intyg från verkstaden att den är strypt, borde förövrigt finnas i det gula häftet om det är gjort på verkstaden :tummenupp Sedan tror inte jag att du behöver ha registreringsbeviset med dig, kan inte svära till hundra procent men när jag reggade om en hoj till 25kw behövdes det ej, besiktningsmannen såg allt på datorn. Lite pengar behöver du också, 700 spänn tror jag det kostar och jag antar att du beställt tid då det inte bara är att dyka upp :tungan

Ett bänkningspapper anar jag skulle behövas plus ett intyg från verkstaden att den är strypt, borde förövrigt finnas i det gula häftet om det är gjort på verkstaden :tummenupp Sedan tror inte jag att du behöver ha registreringsbeviset med dig, kan inte svära till hundra procent men när jag reggade om en hoj till 25kw behövdes det ej, besiktningsmannen såg allt på datorn. Lite pengar behöver du också, 700 spänn tror jag det kostar och jag antar att du beställt tid då det inte bara är att dyka upp :tungan

Schysst! Har det lilla gula häftet där det står hur allting är gjort och hur mycket effekt det är i hojen. Sen så är det signerat och stämplat att det är utfört enligt beskrivning, sen plus kvittot på det! :)

Så det borde vara det enda?

Schysst! Har det lilla gula häftet där det står hur allting är gjort och hur mycket effekt det är i hojen. Sen så är det signerat och stämplat att det är utfört enligt beskrivning, sen plus kvittot på det! :)

Så det borde vara det enda?

Det stämmer bra :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Back