PAPPA det är ju fel färg på bilen!!!!

Hade jag varit pappan så hade jag lämnat tillbaka bilen och INTE bytat den till någon blå utan hon hade fått vara utan :mad:

Men cheyen...du kommer aldrig att kunna BLI en pappa!! Så lämna den uppgiften till oss som är det! ;) :D :pannkyss

Hade det varit MIN dotter...då jävlar! Ingen bil, inga pengar...jobba själv! PuGnt!

Men cheyen...du kommer aldrig att kunna BLI en pappa!! Så lämna den uppgiften till oss som är det! ;) :D :pannkyss

Hade det varit MIN dotter...då jävlar! Ingen bil, inga pengar...jobba själv! PuGnt!

Nix det kommer jag inte. :D

:hihi men skulle aldrig stått där som ett fån och försökt få dottern att ta emot bilen

Föräldrarna har ju trots allt lite del i hur deras bortskämda snorunge uppför sig och hur lite verklighetsuppfattning hon har.

EDIT: För övrigt är hon ganska fräsch iallafall. :tuttar

Last edited:
heh, de roliga e ju att det är tredje dagen på rad det skapas en ny tråd om denna film :D o de klargjordes redan första dan att det är skådisar...

Fyfan hur har dom uppfostrat henne igentligen?
Fan vilken snorunge!!!!

Hur kommer man fram till att det är fake då? Är det nån som känner dom som är med?

Snart dyker [de] upp.... När kommer den första?

Haha, dom är nästan lika irriterande som dom som sitter dagarna i ända och letar upp alla roliga klipp och historier på internet, bara för att kunna ropa GAMMAL!!11 så fort nån lägger upp en film/historia på nåt forum.

Last edited:
heh, de roliga e ju att det är tredje dagen på rad det skapas en ny tråd om denna film :D o de klargjordes redan första dan att det är skådisar...

TACK, trodde jag skulle dö mitt på stolen.

Dom lyckades iallafall med vad dom ville, irritera skiten ur varenda en som är gammal nog till att ha egna pengar. :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg