Raderad medlem 51742
Guest
Ta det lugnt om ni kör på vägen mellan Diseröd och Lilla Edet. Civilpolisen är ute och jagar motorcyklister. Blev själv stoppad en stund efter att jag kört om en mörkgrå Passat med tonade rutor och en exakt kopia av Papi Raul (!) i förarsätet. Han menade att de hade mätt upp mig över körkortsgränsen vid två tillfällen, men var schyssta och släppte mig med en förmaning om att ligga under körkortsgränsen framöver. Slapp såväl böter som körkortsindragning.
Körde vidare och precis innan rödljuset i Lilla Edet dyker samma bil upp igen i världens fart, kör om mig och ställer bilen på tvären alldeles framför mig mot refugen för att spärra vägen... WTF?! Visade sig att jag nu hade två andra hojar bakom som de skulle stoppa, så jag fick köra vidare. Vilka var ni? Hann inte se så noga i backspegeln, men tror det var två sporthojar. Ena föraren hade i alla fall orange Arai-hjälm. Hoppas ni hade samma tur som jag.
Körde vidare och precis innan rödljuset i Lilla Edet dyker samma bil upp igen i världens fart, kör om mig och ställer bilen på tvären alldeles framför mig mot refugen för att spärra vägen... WTF?! Visade sig att jag nu hade två andra hojar bakom som de skulle stoppa, så jag fick köra vidare. Vilka var ni? Hann inte se så noga i backspegeln, men tror det var två sporthojar. Ena föraren hade i alla fall orange Arai-hjälm. Hoppas ni hade samma tur som jag.
Last edited by a moderator: