Papa's got a brand new... Box?

Mekonomen har ett fint startkit för 31238:- från Teng Tools :banana
70-106240104.jpg

McB skrev:
Hur är de rent kvalitetsmässigt? Jag har lyckats dra sönder hylsor och spärrskaft förut, men dessa känns förtroendeingivande.

Mycket bra, inget som har gått sönder hittills, fast det lilla spärrskaftet med tillhörande hylsor får man nog vara lite försiktig med men franska bultar i tegelväggar klarar det av :)

oscar skrev:
För er som tänder på verktyg så har jag en SnapOn-katalog som kan skänka till bättre behövande... :D

Farsan ville veta vad den största satsen de hade kostade. Säljaren garvade åt mig i telefonen och kläckte ur sig något i stil med 250.000kr + moms! :hihi

Det blev inget köp!

Men då ingår det fri service av grejorna, det kommer ut en gubbe med reservdelar och byter det som är slitet, en kompis till mig jobbar på en bmw-verkstad och de har Snap-ongrejor med service! :Bugar

Det är alltid trevligt med schyssta verktyg.Själv kör jag med lite kamasa grejer och lite black&decker. gör meckandet mycket roligare. :tummenupp

Varför köpa när hela depån är full av dem man kan låna :D

och med "låna" så menar jag inget annat än låna

oscar skrev:
För er som tänder på verktyg så har jag en SnapOn-katalog som kan skänka till bättre behövande... :D

Farsan ville veta vad den största satsen de hade kostade. Säljaren garvade åt mig i telefonen och kläckte ur sig något i stil med 250.000kr + moms! :hihi

Det blev inget köp!

En komips till mig har garaget fullt av Snap-On verktyg. Han åkte till USA på semester för sju år sedan och fick jobb på en Saab verkstad i Cali. När han flög hem hade han massor av vektyg i alla sina väskor :) lådorna fick dock åka fraktflyg.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back