Papa's got a brand new... Box?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Var och köpte mig en sak förut... Något som har legat på is då hyfsat fungerande saker har funnits tillgänliga. Nu har jag dock min egen! :banana

Såhär ser den ut...
1.jpg

Och såhär ser det ut när man öppnar...
2.jpg

Inuti hittar man en...
3.jpg

...och en...
4.jpg

...och en till...
5.jpg

Helhetsintrycket är mycket gott!
6.jpg

Japp, minsann!
7.jpg

Massa småprylar att tappa bort. Kul.
8.jpg

Jag har en Bacho!
Det finns faan imig ännu mera smått o gott i den! Oanvänd är den än sålänge oxå!

:tummenupp

Edit: Nääe föresten, jag hari nte alls så där mycket bits! Men tillräckligt! :)

Om jag får gissa så köptes den för 1900 pistoler i Ericssons personal shop i Borås... Stämmer det? :D

UnderDOG skrev:
Jag är mest impad av din digitalkamera.
Vaerefören?

//Anders.

En Nikon Coolpix 995. Ett par år gammal, men funkar ypperligt för fest, och som synes, makrobilder. 2 cm närgräns vid 150 mm brännvidd. :tummenupp

någon som har ett bra förslag på en liknande box med det mesta man behöver till ett bra pris och kvalité?

(som kan beställas via i-net)

Jaså Mack Bertil, du ska börja köra Italienskt, då räcker det inte med en verktygslåda, du måste skaffa en Family pack med Loctite :D

d1ce skrev:
någon som har ett bra förslag på en liknande box med det mesta man behöver till ett bra pris och kvalité?

(som kan beställas via i-net)

Kolla här för lite tips. Själv har jag den här från b*ltema, helt OK kvalitet för hobbyskruvaren. Har du lite mer pengar att lägga så finns ju alltid Jula som säljer Kamasa, dyrare och bättre.

McB skrev:
Var och köpte mig en sak förut... Något som har legat på is då hyfsat fungerande saker har funnits tillgänliga. Nu har jag dock min egen! :banana

Bra val, har själv nästan exakt samma box :tummenupp Fast har lyckats med att inte bara tappat bort en av bitsen utan hela den lilla lådan... :huvet Jaja nu vet man iaf var det finns en i reserv ;)

För er som tänder på verktyg så har jag en SnapOn-katalog som kan skänka till bättre behövande... :D

Farsan ville veta vad den största satsen de hade kostade. Säljaren garvade åt mig i telefonen och kläckte ur sig något i stil med 250.000kr + moms! :hihi

Det blev inget köp!

LasseB skrev:
Bra val, har själv nästan exakt samma box :tummenupp Fast har lyckats med att inte bara tappat bort en av bitsen utan hela den lilla lådan... :huvet Jaja nu vet man iaf var det finns en i reserv ;)

Hur är de rent kvalitetsmässigt? Jag har lyckats dra sönder hylsor och spärrskaft förut, men dessa känns förtroendeingivande.

oscar skrev:
För er som tänder på verktyg så har jag en SnapOn-katalog som kan skänka till bättre behövande... :D

Farsan ville veta vad den största satsen de hade kostade. Säljaren garvade åt mig i telefonen och kläckte ur sig något i stil med 250.000kr + moms! :hihi

Det blev inget köp!

Me wants! :banana

Verktygsporr är bra porr.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back