Pannskott e det enda rätta!

PMR skrev:
Blir han fälld så tycker jag att det räcker med att slänga honom i buren, ett par år, iförd en T-shirt på vilken det står vad han sitter inne för. Då lär han nog få straff så det räcker. Med lite tur så får han själv känna på lite :banana i :arsele
Tror inte en sån t-shirt behövs, de brukar gå ganska hårt åt sexualförbrytare där inne ändå har jag hört.

Det är alltid svårt i såna här fall. Samtidigt som riktiga svin gå lösa för att det inte finns tillräckligt med bevis, så vore det också fruktansvärt om någon som faktiskt är oskyldig fälls. Den personens liv kanske skulle förstöras lika mycket som dens som blir våldtagen.

Det skulle ju inte vara första gången en tjej i den åldern ljuger om en sån sak för att få uppmärksamhet eller va det nu beror på. Missförstå mig nu inte, just i detta fall kan det ju mycket väl ha hänt.

När väl en pedofil/våldtäktsman döms i detta rike sätts dom inte bland dom andra fångarna utan just på avdelningen för pedofiler och våldtäktsmän. Så räkna inte med att dom får smaka på sin egen medecin i nån större utsträckning..

Liwa1 skrev:
Om det stämmer att han är skyldig så kapa av honom kuken.

Det är något som bör göras på alla fällda (klara bevis) våldtäcktsmän.

Dom har förlorat rätten till att äga sin vitala del på kroppen anser jag.

Öga för öga, tand för tand är ett utmärkt sätt att skapa rättvisa mao.

Man of War skrev:
Öga för öga, tand för tand är ett utmärkt sätt att skapa rättvisa mao.

Det är väl bara Hannibal Lecter som stjäl kroppsdelar? Hur hugger man av en f*tta?

Bingo skrev:
Allt som skrivs i Aftonbladet är den nakna, oförfalskade sanningen. Allt.

:lol

Det brukar vara svårt att få fram ironi i ett diskussionsforum. I vissa fall... Dock inte detta.

/J

Mattias skrev:
Om han är oskyldig? Jag fattar inte mavve-logiken här?

Jaha? Förlåt mig Mattias, jag trodde nämligen att det var traumatiskt för en tjej att bli våldtagen.
Men om det inte e så farligt som du beskriver så är ju straffskalan i enlighet med brottet.

Tänk först :hej

750RR

MOahahahahahahha....

OSKYLDIG.
Jag läste SKYLDIG :D

Sorry, my mistake :hej

750RR

Helt klart!Lagen ska tas i egna händer! Stegling är det jag skulle ta till.
Bryta alla större leder och ben, tex knän,armbågar,smalben m.m så man kan fläta in mongot i ett stort jävla hjul.! :fatta! För att sedan hissa upp han allmänt.
Medeltiden var en fin tidsålder det!

SimmPsi skrev:
Medeltiden var en fin tidsålder det!

Jasså du gillade pesten och kyrkans diktatur med? :)
Att man sen bara uppnådde 30årsdagen måste ju varit en lösning på överbefolkningen :3freak
Prova att operera bort din blindtarm under medeltiden, sen hade du bölat efter att åka tillbax till nutiden igen ;)

750RR

I de fall de verkligen är dömda kunde de väl användas i medicinskt syfte, t.ex. transplantioner av delar från grisar. Lyckas operationen kan man ju alltid göra en till. Å tänk dig en text på sminket "Spackel å lacket" där det står "Testat endst på dömda kriminella" å sen en bild på 150 Kg tatuerad gangster med skäggstubb och rosa läppstift och lösögonfransar. Nehej kanske inte det,,,,,,, Hu. :skrämd

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...