ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
nån mer en jag som börjar få panik fast de e långt tills sommarn?
sitter här sjuk o vill ti garaget..håller ju på o bygger en fighter o de känns som att de e massvis kvar o göra
bakramen ska snyggas upp o alla smådetaljer som blinkers lysen eldragn mm..
varför skulle jag bygga en egen bakram..kunde jag inte kört med orginalarslet
sen står hoj nummer 2 o väntar på kärlek..står med blinkers stora som hus o regskyltshållare som ingen skådat nåt likn.
måste plockas bort o byta blinkers..var tvungen o ha dom stora e märkta då den reggades..
sen på toppen av isberget så var de nå skramel i motorn som måste ses över,, antar att de är ventilerna men de kan även vara kamkedja el likn..hmmm undra om de sitter nån manuell sträckare,,tveksamt.
hade vart enkelt om de vart de
nepp, man får plocka isär skiten men ska jag göra klart fightern först..
jaja den är ju encylli så de ska inte va nå probs.
tänk om jag står med 2 nerplockade hojar i vår
nu känner jag hetsen igen, ska nog låsa in mig garaget i helgen, men vad ska jag börja med,, när jag börja tänka så i garaget sitter man mest på en stol i ett par timmar o funderar. snackar lite med garagegrannar,, opps, där försvann 3 timmar
sen får man mer ångest..
fast jag e ganska säker på att det kommer sluta bra.. lite panikmeck på slutet dör ingen av..
Nån som känner igen sig?
sitter här sjuk o vill ti garaget..håller ju på o bygger en fighter o de känns som att de e massvis kvar o göra

bakramen ska snyggas upp o alla smådetaljer som blinkers lysen eldragn mm..
varför skulle jag bygga en egen bakram..kunde jag inte kört med orginalarslet

sen står hoj nummer 2 o väntar på kärlek..står med blinkers stora som hus o regskyltshållare som ingen skådat nåt likn.
måste plockas bort o byta blinkers..var tvungen o ha dom stora e märkta då den reggades..
sen på toppen av isberget så var de nå skramel i motorn som måste ses över,, antar att de är ventilerna men de kan även vara kamkedja el likn..hmmm undra om de sitter nån manuell sträckare,,tveksamt.

hade vart enkelt om de vart de

nepp, man får plocka isär skiten men ska jag göra klart fightern först..
jaja den är ju encylli så de ska inte va nå probs.
tänk om jag står med 2 nerplockade hojar i vår

nu känner jag hetsen igen, ska nog låsa in mig garaget i helgen, men vad ska jag börja med,, när jag börja tänka så i garaget sitter man mest på en stol i ett par timmar o funderar. snackar lite med garagegrannar,, opps, där försvann 3 timmar

sen får man mer ångest..
fast jag e ganska säker på att det kommer sluta bra.. lite panikmeck på slutet dör ingen av..
Nån som känner igen sig?