Panik, webbläsare

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hallå.
Vet någon vänlig själ varför plötsligt alla sidor jag besöker laddas fel, inga bilder, all text i "Times New Roman" osv. Smileysarna här brevid laddas t.ex. inte heller så jag kan inte ens hitta :bugar, vilken jag annars skulle lägga in men jag får istället göra det manuellt:

Tack på förhand!!

Ninjaboy skrev:
Byt till browsern nedan... :tummenupp

Jag tror inte jag är auktoriserad att byta programvara (jag skulle heller ej förstå hur man gör... **festlig smiley**)

Kan man inte ändra någon inställning i befintlig browser?

Edit: jag har Explorer

Last edited:
Menar du på jobbet? Då har du väl någon support att ta till?

Kan Internet Exploder ha klämt till med något säkerhetsläge där javascript m m stängts av? Kan ju vara bra för den browsern som är så kopplad till OS:et.

Firefox kör du som en egen applikation, precis som det ska vara, du behöver inte ta bort IE.

Ninjaboy skrev:
Menar du på jobbet? Då har du väl någon support att ta till?

Kan Internet Exploder ha klämt till med något säkerhetsläge där javascript m m stängts av? Kan ju vara bra för den browsern som är så kopplad till OS:et.

Firefox kör du som en egen applikation, precis som det ska vara, du behöver inte ta bort IE.

Det GÅR knappast att ta bort IE, men den gör ingen större skada om man inte använder den. Firefox är en standalone-browser som är gratis att slanga ner och använda.
Byt bums och joina klubben VVIE (våga vägra IE) :)

Skalman skrev:
Det GÅR knappast att ta bort IE, men den gör ingen större skada om man inte använder den.

Jag vet men det lät lite som han trodde att bytet innebar borttagning av IE så jag ville bara förtydliga lite. :)

Tack killar, jag har nu löst problemet genom att starta om skiten :4skrika . Fan vad jag hatar datorer :mad: , det är som en kille sa till mig:

Skulle folk accepetera att bilen då och då hänger sig och att man måste tömma den på bensin och tanka ny för att kunna starta om den så den fungerar...? :va

Tack för tipsen ändå!! :Bugar

(Nu funkar alla smileys :) )

Markus skrev:
Skulle folk accepetera att bilen då och då hänger sig och att man måste tömma den på bensin och tanka ny för att kunna starta om den så den fungerar...? :va

Jag accepterar inte det och kör därför Linux. :tungan

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back