sandstream
Guest
Synd att baken ser ut som den gör, annars verkar det vara ett bra köp för den som bara måste ha en twin.JT skrev:2097881Köp en TLR![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd att baken ser ut som den gör, annars verkar det vara ett bra köp för den som bara måste ha en twin.JT skrev:2097881Köp en TLR![]()
sandstream skrev:2097945Synd att baken ser ut som den gör, annars verkar det vara ett bra köp för den som bara måste ha en twin.
Peppar peppar... stuket på posörhojjen kommer nog bli mode snart igenOrca69 skrev:
JT skrev:2097881Köp en TLR![]()
Hade en TLR innan millen. TLR´en är billigare. Det är enda fördelen. TLR och Mille från 2004 och nyare spelar inte i samma liga. Bromsar, chassi, motor, mm. Allt är så mycket bättre på millen. Men det är klart så är det dubbelt så dyr också.
freddwo skrev:2099377nej fifan jag vill inte ha tlr nånstans...JT skrev:2097881Köp en TLR![]()
Hade en TLR innan millen. TLR´en är billigare. Det är enda fördelen. TLR och Mille från 2004 och nyare spelar inte i samma liga. Bromsar, chassi, motor, mm. Allt är så mycket bättre på millen. Men det är klart så är det dubbelt så dyr också.mille om det ska vara twin, annars R1 eller cbr 1000rr. Cbr'en känns högaktuell på ngt vis, läst massor om hur välbalanserad och fina vägegenskaper den har. Sen ser den jävligt läcker ut.
![]()
Jag ändrar mig fortfarande varje dagabbanovitch skrev:2107033Hur går det![]()
blir det pasta båge LR sushi racer.......
IronMike skrev:Det finns ngt speciellt som gör mig attraherad hos Mille R -02, samt nyare Mille, men även radfyra på sitt sätt
Det är skitsvårt... ena stunden mille R 02, andra stunden sån svart med "guld-detaljer" på din avatarabbanovitch skrev:2107043Jag vet vad du menar.....innnan Factoryn var jag j****t nära att byta in 999:an mot en 1000rr-06.
Våren e alltid en sillyseason....man vill ju inte bli besviken på sitt val, då e ju hela sommaren "fucked"...typ![]()
Polaren hade en mille R 02:a med Devil slippis på.....det ljudet slår inte många hojar.
Dom ligger ju bra i pris också, han sålde sin för 1 mån sedan... 2000 milare för 70000 papp.
Men vänta inte för länge...sommaren kommer med stormsteg
![]()
IronMike skrev:2107035Jag ändrar mig fortfarande varje dag![]()
Skitsvårt...
Det finns ngt speciellt som gör mig attraherad hos Mille R -02, samt nyare Mille, men även radfyra på sitt sätt
![]()
Snart ger jag pengarna till en hojkompis å ber han gå å köpa en hoj åt mig, så jag slipper vela....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |