Panik, halloween/maskerad dräkt.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Lite panik som sagt, på tisdag är det halloween party och jag har ingen större idé vad jag ska ha på mig. Det som gör det ännu svårare är att jag har väldigt liten tillgång till material att göra någonting av utöver det som finns i en vanlig mekanisk verkstad vilket inte gör det lättare precis. Har ingen möjlighet att handla nåt heller innan dess. :huvet. Inte mycket att jobba med men nån kanske har lite input?

Thermal skrev:
2576867 Lite panik som sagt, på tisdag är det halloween party och jag har ingen större idé vad jag ska ha på mig. Det som gör det ännu svårare är att jag har väldigt liten tillgång till material att göra någonting av utöver det som finns i en vanlig mekanisk verkstad vilket inte gör det lättare precis. Har ingen möjlighet att handla nåt heller innan dess. :huvet. Inte mycket att jobba med men nån kanske har lite input?

Äger inte du en Kalla Anka kostym...? :D

kan du inte komma över kroppsfärg öht?

Be nån handla blod eller gör eget. Kan du tänka dig att gå med bara nåt tygstycke runt midjan så får du väl offra nån t-shirt eller tröjja, måla svart o var uteliggare :)

Nursey skrev:
2577030 Here is a wildcard..klä ut dig till matros ;)

Går nog hem,, lika orginellt som att klä ut sig till sjuksköterska på röntgenavdelningens maskerad :tungan

Har nog kommit på lösningen helt själv, har jag ingen tid över blir det lakan över huvudet o köra på spöke. Föga orginellt men bättre än inget. Har jag lite mer tid över så blir det att repa lakan att göra mumiebandage av. Får funka.

Espen skrev:
2577169 Se din avatar för tips! :tummenupp

Så full får jag tyvärr inte bli att jag skulle våga dra på mig nåt liknande. :gnissla

Last edited:
Thermal skrev:
2576867 Lite panik som sagt, på tisdag är det halloween party och jag har ingen större idé vad jag ska ha på mig. Det som gör det ännu svårare är att jag har väldigt liten tillgång till material att göra någonting av utöver det som finns i en vanlig mekanisk verkstad vilket inte gör det lättare precis. Har ingen möjlighet att handla nåt heller innan dess. :huvet. Inte mycket att jobba med men nån kanske har lite input?

Döden eller Scream-killen

Döden så funkar det ju i princip med svarta byxor, svart huvtröja och nåt som kan likna en lie.

Scream-typen:
Svart lakan över huvudet, konstig mask som brukar hittas i varje mataffär såhär i halloween-tider och stor kniv.

Eller så kan du vara oldschool och bara slänga ett vitt lakan över dig och vara spöke. :)

Thermal skrev:
mekanisk verkstad,, tja klä ut dig till robot :tummenupp :D :yoparty

thunder%20robot.jpg

Ta på dig ett vitt lucialinne. Ta sedan en stor vit tygbit och spänn fast denna på huvet med ett läderband. Tillsätt Raybanglasögon och voilá! Du är saudiarab.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg