*PANIK* Ducceklubbens hemsida hackad!!

Zee skrev:
Det lär bli en skön blandning med alla de trångsynta risätarna på forumet då... ;)
Mångfald :yoparty

Passade på att kolla runt lite på sajten, har aldrig varit inne förut, och jag hade verkligen svårt att hålla mig för skratt.
Tänk om Swedie skulle smyga in lite japanska ord här och där bara för att få den rätta jappsfeelingen :hihi

sandstream skrev:
Mångfald :yoparty

Passade på att kolla runt lite på sajten, har aldrig varit inne förut, och jag hade verkligen svårt att hålla mig för skratt.
Tänk om Swedie skulle smyga in lite japanska ord här och där bara för att få den rätta jappsfeelingen :hihi

Betyder inte "Swedie" nåt i stil med überlorddontmesswittmemaddafukkaorajlbannyoobacktothestoneage på japanska då? :tungan

Zee skrev:
Betyder inte "Swedie" nåt i stil med überlorddontmesswittmemaddafukkaorajlbannyoobacktothestoneage på japanska då? :tungan
Ingen aning, kan inte läsa ord längre än 10 bokstäver :hihi

njelger skrev:
vilken trevlig klubb det verkar vara med sammanhållning från öst till väst..INte ens en yttre fiende kan ena dom.. :)
Fan man måste vara medlem för att läsa deras forum.
Kommer aldrig att lämna ut några personliga uppgifter där :gnissla
Vem vill ha en gatsten genom fönstret :död

duc916 skrev:
Så här stod det:

Fatal Error ownz you - #Ferror irc.gigachat.net by (Elemento_pcx) Nois Somos Elemento_pcx - the danz - Slackirc^^ - Anime_World - Shaka - Malkavian - RHFactor somos 100% Brasil fuck all criticas

Glasklart med andra ord! :rolleyes: :hihi

(ligger på en Windows-maskin, inte så konstigt med påhälsning då om de missat några patchar...)

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis