Panik! Behöver Hjälp!! Regnskydd!

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Är det någon här nu på midsommar?

Hej, ska iväg på en 5-dagarstouring i Norge imorgon, och har helt glömt bort att skaffa regnställ! (slå mig, jag vet!) :huvet

Är det nån som har ett att sälja eller hyra ut till mig? I värsta fall så kanske nån har impregneringsspray så jag iaf kan spreja stället och hoppas på blå himmel. :3freak

Jag är 177 / 70kg och har ställ med skydd men utan puckel!

stoffer skrev:
Är det någon här nu på midsommar?

Hej, ska iväg på en 5-dagarstouring i Norge imorgon, och har helt glömt bort att skaffa regnställ! (slå mig, jag vet!) :huvet

Är det nån som har ett att sälja eller hyra ut till mig? I värsta fall så kanske nån har impregneringsspray så jag iaf kan spreja stället och hoppas på blå himmel. :3freak

Jag är 177 / 70kg och har ställ med skydd men utan puckel!

Hade du varit I GBG så kunnde du fått ett gammalt av mig...i dom frekka färgerna mintgrön/blå/vit .

Skiter det sig så kan man ju köra med plastsäckar och silvertejp.

Äh, skippa regnställ och offra en oskuld till solguden istället. Det suger att köra i regn och man blir ändå mer eller mindre blöt.

finns säkert nån mack efter vägen som har ett sånt där tokgult regnställ...bättre än inget :tummenupp

ozeo skrev:
finns säkert nån mack efter vägen som har ett sånt där tokgult regnställ...bättre än inget :tummenupp
Ingen mack jag ringt har något som ens liknar regnställ, förutom min gamla mack som rekommenderade sopsäckar :(

Blir väl sopsäckar då.. far och köper silvertejp nu iaf ;)

tja ta en väg förbi sundsvall så ska jag efterskänka mitt gammla gula :3freak :rolleyes: :)

Hade jag vetat att du behövde ett så hade jag inte kastat det gamla gul/blåa som jag hittade längst ner i lådan igår!

enhjuling skrev:
du kan få låna av mig om du kommer till Ljungsbro innan 17:20
Sporthoj är sannerligen ett unikt forum!

Mindre än 2 timmar efter jag la ut en "sista-chansen"-tråd som sista utväg så sitter jag här hemma och har ett regnställ som jag fått låna.

Tack Enhjuling! Hoppas du inte törstar ihjäl under midsommar och så får vi hoppas du får tillbaks en hoj snart!

/ Tacksam Kristoffer

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...