PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!! After Work!!!!!

Vad säger ni om Café Katalin då? Kommer vi dit 18.00 bör det finnas bord åt oss.

OBS. Fritt inträde. :brynad
 
Ja, Katalin kan jag tänka mig. Det ligger dessutom på rätt sida om järnvägen :)
 
Om du står på perrongen vid stationen och går över järnvägen för att sedan svänga vänster så har du en magasinbyggnad på höger sida. Där ligger det. Alltså mellan stationen och Sivia-torg ligger Katalin.
 
Katalin funkar !
det är dessutom mysigt me ;p
 
Last edited:
Karta här:
 

Bifogat

  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    51.3 KB · Visningar: 83
JoS skrev:
Om du står på perrongen vid stationen och går över järnvägen för att sedan svänga vänster så har du en magasinbyggnad på höger sida. Där ligger det. Alltså mellan stationen och Sivia-torg ligger Katalin.

Beskrivningen tillsammans med kartan gör att jag hyser större förhoppningar om att hitta. (Har ju med mig telefonen för säkerhets skull) :3freak

Nu är det bestämt (vi möts 18:00 där) :banana
 
Skönt, på rätt sida om järnvägen som någon sa : )
Blir bra det nu när det snöar ute! Är på promenadhumör ; >
 
ReDan skrev:
Skönt, på rätt sida om järnvägen som någon sa : )
Blir bra det nu när det snöar ute! Är på promenadhumör ; >

För mig är det på fel sida järnvägen och jag är inte på promenadhumär då det är full vinter ute :fakta

Men vad gör man inte för öl och trevligt sällskap :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top