"Pang" sa det på SH...

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
...en dag efter hösten kom på riktigt! Jag körde hoj i fredags då solen lyste och värmen var kvar. Forumet var relativt lugnt, Val-trådarna var inte lika heta och troligen la folk mer tid på hojjen än på forumet.

Sen i lördags, när kylan kom, har det pangat på med dubbel-trådar (man vs kvinna), nån skickade in en bild på en SH-kille som körde lagligt ( :rofl ), Knutby blev utsedd till outlaw-city...

...och det rullar på.

Jag känner att jag bör hjälpa endel människor som kanske har snöat in sig på endast ett intresse och därmed lägger ner samma entusiasm på ett närliggande, nämligen internet och SH.com.
Trots att det ur sådana här sammanhang levereras sköna trådar, vill jag ändå påminna er om att det finns ett liv trots vintern! Träffa människor, hitta på nya saker och upptäck livet! Du må vara kung på internet när du tar ner en människa på jorden genom att klaga på särskrivning, men i verkligheten behöver du frisk luft!

Puss och kram fina människor (även tjejerna, som bör/ska finnas kvar)
:hihi :banana :yoparty

åhh inte ännu en "BorrA" tråd...

jag ser nog var du är ute efter.. :tungan

SMHI har nog slutat kolla temperatur och liknande för att följa hur hösten breder ut sig genom Sverige. Istället loggar de in på SH och kollar var i Sverige flest "idiottrådar" har startats den veckan och vet, att där har hösten redan gjort sitt intåg. :tummenupp

Jag här skrapet rutorna på bilen ett par dagar nu, men inte fan startar jag idiottrådar för det..

ÅAS här jag inte ställt bort hojen än heller.

Här har det varit klarblå himmel och soligt sedan i helgen. Jag körde hoj senast för ett par timmar sedan. :cool:

Jag här skrapet rutorna på bilen ett par dagar nu, men inte fan startar jag idiottrådar för det..

ÅAS här jag inte ställt bort hojen än heller.

Hojen ställer man inte av... man bara smörjer och sköljer lite mer under den mindre varma säsongen.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park