Palmemordet

Vänta nu... Först säger ni att det är preskiberat, och nu säger ni att det inte är preskiberat. Bestäm er! Jag klarar inte av det här. Jag blir galen! :gråta

Ankan skrev:
Nä. 25 års preskriptionstid.

Fungus sa ju att det är preskriberat, och att vi ska LÄGGA NER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :4skrika

korvgubbe skrev:
Det är som du säger 25 års preskribtionstid på mord och det är väl trots allt 20:års-dagen som belyses nu...

20,25, same shit - jävla paragrafryttare. :mad:

HanneZ skrev:
Inte så smakfullt kanske...

Jag frågade farsan lite igår om Palme och han menade på att Palme va extremt hatad bland många och kritiserade väst mycket hårdare än öst. Och de som inte hatade honom älskade honom. Någon som har koll på detta?

USA var satans mördare men PLO åkte man på kramkalas till. Stå på scen med Fidel och så vidare.

fy fan

HanneZ skrev:
Inte så smakfullt kanske...

Jag frågade farsan lite igår om Palme och han menade på att Palme va extremt hatad bland många och kritiserade väst mycket hårdare än öst. Och de som inte hatade honom älskade honom. Någon som har koll på detta?

Skrev inte Kjell-Olof Feldt något om att det var Palme som körde ner Sverige i skiten i sin bok? Eller är det bara ett rykte, jag har själv inte läst boken.

Han var ett kommunistkräk och hans politik ger jag inte mycket för. Trist att han var tvungen att dö på det sättet dock.

Man kan utan att ljuga säga att det var inte landssorg iaf när Palme dog.

Det var väldigt många som inte blev alltför ledsna.

Palme: Fredsmäklare på förmiddagen vapenhandlare på eftermiddagen.

Färnbo skrev:
Man kan utan att ljuga säga att det var inte landssorg iaf när Palme dog.

Det var väldigt många som inte blev alltför ledsna.

Palme: Fredsmäklare på förmiddagen vapenhandlare på eftermiddagen.

+Att han var jävligt ful i profil.

Jag minns mordet främst för att min mor fick förklara att "Razzel kommer inte ikväll Markus för farbrorn dödades".
Förmodligen låg jag på rygg och spottade, fräste, grät och skrek hysteriskt samtidigt. Den dagen kan man mycket väl anta bidrog till min avsky för socialdemokrater och samtidigt till min liberala brors läggning:
"Om skitungen måste skrika så mycket på grund av en död sosse så måste det vara något fel på honom och något rätt med solidariska värden, jag går och läser min Fantomen medans de skjutsar Markus till BUP"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT